ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

اجلاس ۵۱ شورای حقوق بشر

صیانت از حقوق زنان > اجلاس ۵۱ شورای حقوق بشر
02
مهر

گزارش روز دهم اجلاس ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۲

اریک موسی، رئیس کمیسیون مستقل بین‌المللی تحقیق درباره اوکراین، گفت که بر اساس شواهد جمع‌آوری‌شده توسط این کمیسیون، این کمیسیون به این نتیجه رسیده است که جنایات جنگی در اوکراین انجام شده است.
بیشتر بخوانید
01
مهر

گزارش روز نهم اجلاس ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۲

مورونگی، رئیس کمیسیون بین‌المللی کارشناسان حقوق بشر در مورد اتیوپی گفت که گزارش آن دلایل منطقی را نشان می دهد که طرف‌های درگیری در اتیوپی مرتکب نقض جدی و نقض حقوق بشر بین‌المللی و حقوق بشردوستانه از نوامبر 2020 شده اند
بیشتر بخوانید
31
شهریور

گزارش روز هشتم اجلاس ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۲

پگی هیکس، مدیر بخش تعامل موضوعی، رویه های ویژه و حق توسعه دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر، 12 گزارش مکتوب دبیر کل و کمیساریای عالی حقوق بشر را در مورد طیف وسیعی از موضوعات و همچنین یک به روز رسانی شفاهی ارائه کرد.
بیشتر بخوانید
30
شهریور

گزارش روز هفتم اجلاس ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۲

لوسیانو هازان، رئیس کارگروه ناپدید شدن اجباری یا غیر ارادی گفت که این کارگروه در طول 30 سال فعالیت خود، برای کمک به بستگان ناپدیدشدگان تلاش خستگی ناپذیری داشته است و به این کار ادامه خواهد داد.
بیشتر بخوانید
29
شهریور

گزارش روز ششم اجلاس ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۲

الینا اشتاینرت، عضو کارگروه بازداشت خودسرانه گفت: این کارگروه 85 نظر در مورد بازداشت 175 نفر در 42 کشور دریافت کرده است و همچنین درخواست‌های فوری، نامه‌های ادعایی و سایر نامه‌ها را در مورد حداقل 682 فرد شناسایی شده به دولت‌ها و سایر طرف‌ها ارسال کرد.
بیشتر بخوانید
29
شهریور

گفتگوی تعاملی با گزارشگر ویژه در مورد تأثیر منفی اقدامات قهری یکجانبه (آلنا دوهان)

آلنا دوهان، گزارشگر ویژه در مورد تأثیر منفی اقدامات قهری یکجانبه بر برخورداری از حقوق بشر در روز 14 سپتامبر سخنرانی نمود.
بیشتر بخوانید
Fabian Salvioli
26
شهریور

گزارش روز پنجم اجلاس پنجاه و یکم (۱۶ سپتامبر ۲۰۲۲)

شورا به گفتگوی تعاملی را در مورد گزارش دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر در مورد حق حفظ حریم خصوصی در عصر دیجیتال پرداخت.
بیشتر بخوانید
سعدالفراقی
25
شهریور

گزارش روز چهارم اجلاس پنجاه و یکم (۱۵ سپتامبر ۲۰۲۲)

سخنرانان اصلی در میزگرد درباره حق توسعه، ندا النشف، سرپرست کمیساریای عالی حقوق بشر ، مارتین چونگونگ، دبیر کل اتحادیه بین المجالس؛ و سعد الفرارگی، گزارشگر ویژه حقوق توسعه بودند.
بیشتر بخوانید
24
شهریور

برگزاری نمایشگاه ضد تحریم در اجلاس ۵۱ شورای حقوق بشر

در پنجاه و یکمین شورای اجلاس حقوق بشر که در ژنو برگزار شد، جامعه مدنی ایران نمایشگاهی را تحت عنوان تاثیر اقدامات قهری یکجانبه علیه ایران برگزار کرد.
بیشتر بخوانید
کاظم غریب آبادی
24
شهریور

گزارش روز سوم اجلاس پنجاه و یکم (۱۴ سپتامبر ۲۰۲۲)

جناب آقای غریب‌آبادی در پنجاه و یکمین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد که در ژنو در حال برگزاری است، درخصوص آثار منفی اقدامات قهرآمیز یک‌جانبه بر برخورداری از حقوق بشر، سخنرانی کرد.
بیشتر بخوانید
کریستین سالازار ولکمن
23
شهریور

گزارش روز دوم اجلاس پنجاه و یکم (۱۳ سپتامبر ۲۰۲۲)

شورای حقوق بشر صبح روز 13 سپتامبر یک گفتگوی تعاملی در مورد وضعیت حقوق بشر در نیکاراگوئه برگزار کرد و یک بحث کلی در مورد به روز رسانی شفاهی کمیسر عالی در مورد تحولات جهانی حقوق بشر و فعالیت های دفتر وی آغاز کرد.
بیشتر بخوانید
حقوق بشر در افغانستان
22
شهریور

گزارش روز اول اجلاس پنجاه و یکم (۱۲ سپتامبر ۲۰۲۲)

جنایات در میانمار تشدید شده است. رئیس‌جمهور جدید توسط پارلمان سریلانکا در 20 ژوئیه 2022 انتخاب شد. افغان ها در یک بحران حقوق بشری گرفتار شده بودند که به نظر می رسید جهان ناتوان از رسیدگی به آن است.
بیشتر بخوانید
اجلاس 51 شورای حقوق بشر
20
شهریور

آغاز به کار نشست پنجاه و یکم شورای حقوق بشر

پنجاه و یکمین نشست شورای حقوق بشر به ریاست «ندا الناشف»، کمیسر عالی موقت این شورا ساعت ۹ صبح به وقت ژنو روز دوشنبه، ۱۲ سپتامبر 2022 آغاز به کار کرد؛ این رویداد تا 7 اکتبر ادامه خواهد داشت.
بیشتر بخوانید