ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com
صیانت از حقوق زنان > بلاگ > برگزاری وبینار آموزشی مربیان تیم‌های فوتبال زنان

برگزاری وبینار آموزشی مربیان تیم‌های فوتبال زنان

وبینار آموزشی برای مربیان تیم‌های فوتبال زنان با حضور دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این وبینار آموزشی در حالی امروز (یکشنبه) به مدرسی «فریدون معینی» و با حضور مربیان تیم‌های فوتبال و مربیان ملی برگزار شد که «مهدی محمدنبی» دبیرکل فدراسیون در این جلسه حضور داشت و دقایقی را با مربیان به گفت‌وگو پرداخت.

وی در این وبینار از مربیان خواست تا از نکات آموزشی که در وبینارها مطرح می‌شود بهترین استفاده را برده و سطح دانش خود را افزایش دهند و در استان‌ها با انتقال آن به بازیکنان بستر رشد و توسعه را فراهم کنند.

در این وبینار که با حضور بیش از ۱۶ مربی فوتبال زنان و مربیان تیم‌های ملی  برگزار شد، نکات مختلفی نظیر فلسفه و استایل مربیگری، اجرای فلسفه مربیگری در تمرینات و بازی‌ها، انتخاب بازیکنان در راستای برنامه ریزی و به دست آوردن بهترین نتیجه و طراحی و هماهنگی تمرینات و آشنایی کامل بازیکنان با تمرینات در باشگاه‌ها و تیم‌های ملی و پیروی از یک سیستم خاص مطرح شد.

از دیگر نکاتی که در این وبینار تدریس شد، مطرح کردن برنامه «۵ لحظه فوتبال» بود که بازیکنان باید در تمام ۵ لحظه فوتبال، به قدری آگاهی و آمادگی داشته باشند که با کمترین اشتباه، پیروز شوند. در این وبینار در باره فرآیند یادگیری، تکرار و اشتباه تا زمان کسب پیروزی صحبت شد.

انتخاب روش و برنامه ریزی برای اجرای آن در مسابقات و تمرینات از دیگر مواردی بود که توسط معینی در این وبینار تدریس شد.

IRNA

پاسخ بدهید