ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com
صیانت از حقوق زنان > بلاگ > جامعه زنان بسیجی کردستان یک میلیارد ریال کمک جمع کردند

جامعه زنان بسیجی کردستان یک میلیارد ریال کمک جمع کردند

مسوول بسیج جامعه زنان سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: یک میلیارد ریال کمک در قالب طرح مومنانه برای یاری رساندن به ۶۰۰ خانوار در استان جمع‌آوری شده که مواد غذایی از این طریق خریداری و تا پایان ماه رمضان در میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

بتول سرکانی روز سه شنبه در گفت و گوی خبری اظهار داشت: بسیج جامعه زنان کردستان با شیوع ویروس کرونا در سطح استان هم پای اقشار مختلف خدماتی را ارائه کرده و با اعلام رزمایش سراسری کمک مومنانه، سپاه بیت المقدس کردستان نیز فعالیت‌های خود را در این حوزه گسترش داده است.

وی با تاکید بر عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه کمک به اقشار آسیب پذیر افزود: در این راستا سپاه بیت المقدس کردستان همزمان با سراسر کشور رزمایش کمک مومنانه را برگزار کرد که بسیج جامعه زنان هم در حال اقدام و تلاش در راستای اهداف این رزمایش و جمع آوری کمک برای نیازمندان است.

سرکانی ادامه داد: با فراخوان فرماندهان حوزه ها و پایگاه‌ها، توجیهات لازم در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری که در سخنرانی نیمه شعبان داشتند با رمز مبارک یا صاحب الزمان (عج) ادرکنی فعالیت‌های خود را آغاز کردند که مرحله اول آن تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

مسوول بسیج جامعه زنان استان کردستان تاکید کرد: در این زمینه اقداماتی از جمله تشکیل بانک اطلاعاتی از افراد نیازمند توسط فرماندهان پایگاه‌های محلات، فعال کردن پایگاه مقاومت و جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع میان نیازمندان با توجه به اولویت قرار دادن زنان سرپرست خانوار و تحت پوشش قرار دادن آنها و شناسایی الگوهای موفق در دست انجام است.

وی با بیان اینکه امیدواریم با کمک و همدلی مردم و مسوولان بتوانیم کمک‌های مردمی خوبی برای نیازمندان، زنان بی‌سرپرست و افراد بیکار شده در اثر کرونا جمع‌آوری کنیم،  گفت: در این طرح از ظرفیت هیات امنای مساجد، خیران و معتمدان محله برای شناسایی و از ظرفیت گروه جهادی، حلقه‌های صالحین و گردان‌های کوثر برای توزیع اقلام در بین نیازمندان استفاده می‌شود.

۱۰۹ حوزه مقاومت و یک هزار و ۱۷۶ پایگاه مقاومت متشکل از خواهران و برادران بسیجی در رزمایش کمک مومنانه در کردستان مشارکت دارند.

رزمایش کمک مومنانه به منظور کمک به مردم نیازمند در همه روستاها و شهرهای استان کردستان در حال اجرا است.

منبع: ایرنا

پاسخ بدهید