ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

نمایشگاه توانمندی های زنان سرپرست خانوار گیلان افتتاح شد

صیانت از حقوق زنان > بلاگ > نمایشگاه توانمندی های زنان سرپرست خانوار گیلان افتتاح شد

با حضور معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده نمایشگاه توانمندی های زنان سرپرست خانوار گیلان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در سومین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی شامگاه دوشنبه با حضور معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده نمایشگاه توانمندی زنان سرپرست خانوار گیلان افتتاح و به معرض دید عموم قرار داده شد.

مدیرکل بهزیستی گیلان در حاشیه برگزاری این نمایشگاه ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر عنوان کرد : این نمایشگاه با ۳۰ غرفه از توانمندی زنان استان متشکل از ( بهزیستی ، تعاونی روستایی ، صندوق کارآفرینی ، اتحادیه تعاونی فرش های دست بافت و ماشینی ، کارآفرینان برتر ، موسسات خیریه ) برکزار شده است .

حسین نحوی نژاد افزود: در این نمایشگاه زنان سرپرست خانوار گیلان تولیدات و دست ساخته های خود را از ۱۵ الی ۲۱ بهمن ماه در محوطه اداره کل بهزیستی گیلان  به نمایش گذاشته اند.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و اداره کل بهزیستی گیلان برگزار شده است تاکید کرد: بازدید و خرید از غرفه های این نمایشگاه برای عموم شهروندان  آزاد است.

به گزارش ایرنا معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده صبح دوشنبه وارد گیلان شد.

افتتاح بزرگترین پروژه پرورش قارچ استان و مکانیزه شمال کشور، بهره برداری همزمان از ۱۱ پروژه آبرسانی روستایی شهرستان رشت، جلسه شورای برنامه ریزی استان، بازدید از طرح ایجاد اشتغال پایدار زنان سرپرست خانوار، افتتاح نمایشگاه توانمندی های زنان سرپرست خانوار،حضور در جلسه شورای برنامه ریزی استان برنامه های سفر یک روزه ابتکار به گیلان بود .

معصومه ابتکار ساعتی قبل گیلان را به مقصد تهران ترک کرد.

پاسخ بدهید