ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com
صیانت از حقوق زنان > بلاگ > تیم هما قهرمان شنای زنان کارکنان دولت شد

دبیر هیات ورزش همگانی استان تهران اعلام کرد:‌ تیم همای تهران در مسابقات شنای کارکنان دولت به مقام نخست رسید.

مریم محمدیان روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: هفدهمین دوره مسابقات کارکنان دولت از ۱۲ بهمن ماه به مدت یک ماه با شرکت بیش از ۴۰ سازمان دولتی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات در جهت ارتقای تحرک و نشاط ورزشی برای کارکنان زن و مرد سازمان و نهادهای دولتی برگزار می شود گفت: در بخش مردان مسابقات در رشته های فوتسال، والیبال، شنا، دارت، شطرنج، آمادگی جسمانی، طناب کشی، پینگ پنگ و بدمینتون و در بخش زنان نیز رقابت ها در رشته های والیبال، شنا، دارت، شطرنج، آمادگی جسمانی، طناب کشی، پینگ پنگ و بدمینتون انجام می شود.

به گفته دبیر هیات همگانی استان تهران این رویداد با شرکت یک هزار ورزشکار زن و مرد ادامه دارد.

محمدیان به مسابقه شنای زنان کارکنان دولت که امروز (۱۳ بهمن) به میزبانی استخر بانک مرکزی برگزار شد اشاره کرد و افزود: زنان شناگر از شرکت هواپیمایی هما، دانشگاه علوم پزشکی تهران، وزارت بهداشت، سازمان بنادر کشتیرانی، بانک مرکزی، وزارت راه، سازمان توسعه صادرات و وزارت دارایی در هفت رده سنی و در بخش قورباغه و کرال سینه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه ۱۲ سرداور و داور این رقابت را قضاوت کردند ادامه داد: تیم های هما، دانشگاه علوم پزشکی تهران و وزارت بهداشت و درمان پزشکی به ترتیب با ۲۰۹، ۱۷۹ و ۱۰۵ امتیاز مقام اول تا سوم را بدست آوردند.

ایرنا

پاسخ بدهید