ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

روز

شهریور 11, 1399
سرپرست انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور اعلام کرد: تغذیه مناسب در دوران بارداری باید بر سه اصل کفایت، تعادل و تنوع باشد، یعنی در طول روز به میزان کافی و متعادل و به شکل متنوع از همه گروه های مواد غذایی در تغذیه دوران بارداری استفاده شود.
بیشتر بخوانید
سرپرست انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور گفت: زنان در مدت بارداری به طور متوسط ۱۱ تا ۱۵ کیلو وزن اضافه می کنند. وزن اضافه، تغذیه جنین را فراهم می‌کند و مقداری از آن نیز ذخیره می‌شود تا بعد از زایمان برای شیردهی نوزاد استفاده شود.
بیشتر بخوانید
محققان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در یک طرح تحقیقاتی ثابت کردند که زرشک در درمان سرطان پستان مفید است.
بیشتر بخوانید
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کاشمر از ارائه آموزش ساماندهی حمایت و زمینه‌یابی زنان تسهیلگر روستایی و صندوق خرد زنان روستایی در ۶ روستا و راه‌اندازی صندوق خرد بانوان روستایی در ۹ روستا خبر داد.
بیشتر بخوانید
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور از آمادگی این سازمان برای صدور شناسنامه فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با اتباع خارجی ظرف مدت حداکثر ۳ روز پس از تکمیل پرونده توسط دستگاه های امنیتی خبر داد.
بیشتر بخوانید
رییس روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: دونده جوان زنجانی در مسابقات جایزه بزرگ بانوان بزرگسال که در تهران برگزار شد با کسب برتری، رکورد ملی جوانان را شکست.
بیشتر بخوانید
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم گفت: مرحله اجرایی طرح اعطای تابعیت ایرانی به فرزندان حاصل از مادر ایرانی با پدر غیر ایرانی در قم آغاز شد.
بیشتر بخوانید
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: بیش از ۵۴ هزار نفر از زنان عزادار تهرانی و ۱۵ هیات مذهبی زنان در طرح «زیر آسمان روضه» که دهه اول ماه محرم در بوستان‌های بانوان برگزار شد، شرکت کردند.
بیشتر بخوانید