ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

نخستین نمایشگاه توانمندی‌های زنان مازندران برپا شد

صیانت از حقوق زنان > بلاگ > نخستین نمایشگاه توانمندی‌های زنان مازندران برپا شد

نخستین نمایشگاه توانمندی‌های زنان مازندرانی با حضور استاندار لوری ارمنستان و معاون استاندار مازندران در محمودآباد بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از محمودآباد، نخستین نمایشگاه توانمندی‌های زنان مازندران عصر امروز با محوریت اقتصاد مقاومتی با حضور استاندار لوری ارمنستان، معاون استاندار مازندران، مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی مازندران و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در سالن ورزشی شهید رجایی محمودآباد بازگشایی شد.

مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری محمودآباد در حاشیه این آئین افتتاحیه با بیان اینکه نمایشگاه در ۴۲ غرفه در بخش‌های انواع صنایع دستی، ترشیجات، عرقیجات، مرباجات، غذاهای سنتی و صنعت چوب و معرق به نمایش درآمد، گفت: این نمایشگاه از امروز بیستم آبان ماه تا بیست و چهارم به مدت پنج روز برپا است.

خدیجه محمدزاده افزود: در این نمایشگاه بانوان چهار شهرستان آمل، قائم‌شهر، ساری و محمودآباد حضور یافتند. نمایشگاه با محوریت حوزه اقتصاد مقاومتی در راستای توانمندی‌های زنان استان مازندران برپا شد.

وی، یکی از مشکلات این شهرستان را نبود مکانی برای برپایی نمایشگاه یا بازارچه محلی برای زنان عنوان کرد و گفت: با وجود رایزنی از سوی فرمانداری با شهرداری تاکنون زمینی اقدام نشد.

مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری محمودآباد خاطرنشان کرد: این زنان ظرفیت آموزش رایگان دارند منتهی مکانی برای آموزش نداریم تا امکان فراهم شود؛ نیاز به راه اندازی این مکان است.

پاسخ بدهید