ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com
صیانت از حقوق زنان > بلاگ > راه‌اندازی کمیته‌های حقوقی برای حمایت از زنان ضروری است
راه‌اندازی کمیته‌های حقوقی برای حمایت از زنان ضروری است
راه‌اندازی کمیته‌های حقوقی برای حمایت از زنان ضروری است

راه‌اندازی کمیته‌های حقوقی برای حمایت از زنان ضروری است

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به ضرورت ارائه خدمات حقوقی به زنان و خانواده‌های آسیب‌پذیر راه‌اندازی کمیته‌های حقوقی در شهرستان‌های استان ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

به گزارش ایرنا زهرا ابراهیمی روز دوشنبه در نشست مشترک با مدیر دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان دادگستری با تاکید بر ارائه خدمات حقوقی به اقشار آسیب پذیر اظهارداشت: باید این خدمات در جهت توسعه عدالت قضایی بوده و با توجه به اینکه برخی از اقشار از گرفتن وکیل ناتوان هستندضرورت دارد فرصتی برابر در شهرهای سیستان و بلوچستان بویژه برای بانوان فراهم شود.
وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه وکلا و فعالان حقوقی بسیاری علاقه‌مند به ارائه خدمات داوطلبانه هستند که دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان در نظر دارد با تشکیل کمیته‌های حقوقی با مشارکت و همراهی دفتر حمایت از حقوق زنان و خانواده استان در شهرستان‌ها فرصت مطلوب ارائه خدمات حقوقی رایگان را فراهم کند.
مریم ستوده مدیر دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان دادگستری سیستان و بلوچستان نیز در این نشست با اشاره به اقدامات موثر دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان دادگستری اظهارداشت: این مجموعه آمادگی کامل را برای تشکیل کمیته‌های حقوقی بویژه در سطح شهرستان‌های استان اعلام می‌کند.

به گزارش ایرنا رهبر انقلاب در زمینه مباحث مربوط به زن و خانواده، بارها بر ایجاد پشتوانه‌های قانونی جهت تامین حقوق بانوان و خانواده‌های ایرانی تاکید کرده‌اند.

پاسخ بدهید