ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

حضور دو ورزشکار گیلانی در اولین دوره مسابقات پاراوزنه برداری بانوان کشور

صیانت از حقوق زنان > بلاگ > حضور دو ورزشکار گیلانی در اولین دوره مسابقات پاراوزنه برداری بانوان کشور

دو ورزشکار گیلانی در اولین دوره مسابقات پاراوزنه برداری قهرمانی بانوان کشور حضور یافتند.

رئیس هیات وزنه برداری استان گیلان روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت گفت : اولین دوره رقابت های پاراوزنه برداری قهرمانی بانوان کشور از امروز در تهران آغاز می شود که دو ورزشکار و یک مربی از گیلان در این مسابقات حضور دارند.

اصغر ابراهیمی افزود: طیبه قربانی ورزشکار شایسته گیلانی در وزن ۷۳ کیلوگرم در اولین دوره رقابت های پاراوزنه برداری قهرمانی بانوان کشور حضور می یابد و در این وزن به مصاف رقبا می رود.

وی ادامه داد: همچنین لیلا فرج محمدولی دیگر ورزشکار شایسته استان نیز در وزن ۷۹ کیلوگرم در اولین دوره رقابت های پارا وزنه برداری قهرمانی بانوان کشور شرکت و به مصاف حریفان خواهد رفت.

وی بیان کرد: مهسا کاظمی هم به عنوان مربی، تیم دونفره وزنه برداری استان را در اولین دوره رقابت های پاراوزنه برداری بانوان کشور همراهی می کند و امیدوار است که ورزشکاران ما در این دوره از رقابت ها بدرخشند و در نهایت مقام ارزنده ای را کسب کنند.

رئیس هیات وزنه برداری استان گیلان خاطرنشان کرد: در اولین دوره رقابت های پاراوزنه برداری قهرمانی بانوان کشور با حضور زبده ترین ورزشکاران این بخش از سراسر کشور به مدت سه روز در تهران ادامه می یاید.

ایرنا

پاسخ بدهید