ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

تفاهم‌نامه همکاری پارک فناوری قزوین با کانون زنان بازرگان منعقد شد

صیانت از حقوق زنان > بلاگ > تفاهم‌نامه همکاری پارک فناوری قزوین با کانون زنان بازرگان منعقد شد

تفاهم‌نامه همکاری بین پارک علم و فناوری قزوین و کانون زنان بازرگان به منظور بهره مندی از ظرفیت بانوان فعال و کارآفرین در عرصه‌های اقتصادی و تجاری سازی محصولات دانش بنیان سه‌شنبه شب به امضاء رسید.

رییس کانون ملی زنان بازرگان در حاشیه امضای این تفاهم نامه و همچنین نشست با اعضای کانون های استان های کشور که در پارک علم و فناوری برگزار شد گفت: در حال حاضر ۲۱ کانون در استان های مختلف  کشور تاسیس شده که جمع فعالیت ها و هم افزایی آنها می تواند دستاوردهای بزرگی در عرصه تجاری و بازرگانی ایجاد کند.
سیده فاطمه مقیمی افزود: این یک ظرفیت ارزشمند است که می‌تواند با کمک گرفتن و حمایت دستگاه‌های اجرایی و پارک های علم و فناوری در جهت رونق بیشتر کشور به کار آید.
وی اضافه کرد: کانون زنان بازرگان تنها یک تشکل مردم نهاد است و  اقتدار بیشتر آن در گرو سیاست گذاری هایی است که از سوی قوای سه گانه می تواند به ثمر بنشیند.
مقیمی افزود: اولین بازرگان صدر اسلام حضرت خدیجه (س) بوده و ما این کار را با الگوبرداری از ایشان آموخته‌ایم و امروز هم با همان دیدگاه بزرگان دینی این حرکت را ادامه می‌دهیم.
سرپرست پارک علم و فناوری امام خمینی (ره) قزوین نیز در این نشست از ایجاد مرکز نوآوری و فناوری بانوان در آینده خبر داد و گفت: تاسیس این مرکز از جمله مواردی بود که در سفر اخیر معاون علمی و فناوری رییس جمهوری مورد تایید قرار گرفت.
مصطفی مافی افزود: ۲ نهاد تاکنون برای اختصاص فضایی جهت راه اندازی این مرکز اعلام آمادگی کرده‌اند که امیدواریم با حمایت مسئولان استان زمینه ایجاد این مرکز هرچه سریع‌تر فراهم شود.

۱۴ تن از روسای کانون زنان بازرگان کشور روز سه‌شنبه برای بازدید از چند واحد صنعتی و شرکت در نشست ملی زنان بازرگان کشور به استان قزوین سفر کردند.

پاسخ بدهید