ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

اجرای طرح ملی گفتگو در مدارس دخترانه متوسطه کردستان

صیانت از حقوق زنان > بلاگ > اجرای طرح ملی گفتگو در مدارس دخترانه متوسطه کردستان

مشاور امور بانوان و خانواده آموزش و پرورش کردستان گفت: با هدف توانمندسازی بانوان فرهنگی و دانش‌آموزان دختر طرح ملی گفتگو در مدارس دوره اول و دوم متوسطه دخترانه شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان اجرا می‌شود.

لیلا حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در راستای اجرای طرح‌های امور زنان و با هدف توانمندسازی بانوان فرهنگی و دانش‌آموزان دختر، طرح ملی گفتگو اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت ارائه شیوه‌های ارتباط موثر، گفت: ارتباط از مولفه‌های اصلی زندگی اجتماعی است و مهارت برقراری ارتباط موثر یکی از مهمترین پیش‌بینی کننده‌های سلامت روابط بین فردی است.

وی افزود: برقراری ارتباط موثر به عنوان یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های آموزش مهارت‌های زندگی برای دانش‌آموزان  و مدیریت اداری برای همکاران فرهنگی در نظر گرفته می‌شود.

مشاور امور بانوان و خانواده آموزش و پرورش کردستان به اهداف اجرای این طرح پرداخت و خاطر نشان کرد: در راستای ارتقاء مهارت‌های گفتگو، افزایش سطح مهارت‌های اجتماعی و آموزش نحوه ارتباط صحیح و موثر بین دانش‌آموزان، والدین و اولیای مدرسه این طرح در مدارس دخترانه برگزار می‌شود.

حیدری بیان کرد: افزایش اعتماد به نفس و همچنین مطرح کردن خواسته‌ها و دغدغه‌های دانش‌آموزان با همسالان، معلمین ودبیران، مسوولین و عوامل اجرایی مدارس از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

وی اضافه کرد: طرح ملی گفتگو در مدارس دوره دوم متوسطه دخترانه  شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان با تاکید با پوشش طرح‌ها در حاشیه شهر برگزار می شود.

پاسخ بدهید