ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com
صیانت از حقوق زنان > بلاگ > فعالیت ۱۵۰ دختر ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی در سطح ملی و بین المللی

فعالیت ۱۵۰ دختر ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی در سطح ملی و بین المللی

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون ۱۵۰ دختر ورزشکار از این استان در سطح ملی و بین المللی فعالیت دارند.

“نادیا صداقت” در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: تلاش می کنیم تا بخشی از برنامه های خود را به ارتقاء وضعیت دختران استان اختصاص دهیم، چنانکه تاکنون نیز تمام تلاشمان را کرده ایم.

وی اظهارکرد: امیدواریم با بررسی مسائل و مشکلات این قشر از جامعه، راهی را هموار کنیم که آسیب های کمتری متوجه دختران استان باشد و آن ها بتوانند در یک فضای امن فرهنگی، علمی و اجتماعی، رشد کنند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در حال حاضر در سطح استانی ۲۱۵، در سطح ملی ۱۴۳و در سطح بین المللی ۷ قهرمان دختر کهگیلویه و بویراحمدی در رشته های ورزشی در حال فعالیت هستند که این مهم قابل تقدیر است.

صداقت، همچنین کسب مقام پنجم توسط “سحر مزرعه فرد” و مقام هشتم توسط “سارا مزرعه فرد” از شهرستان باشت در مسابقه نقاشی “همه ما قهرمانیم ” که با همکاری یونیسف و وزارت کشور در شرایط کرونا برگزار شد را نیز تبریک گفت و بیانکرد: به همین مناسبت، برنامه تجلیل از این دختران مستعد و خلاق را در برنامه خواهیم داشت.

پاسخ بدهید