ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com
صیانت از حقوق زنان > بلاگ > «عباسعلی» در انتظار صدور مجوز حضور در تمرینات

«عباسعلی» در انتظار صدور مجوز حضور در تمرینات

کاراته‌کا المپیکی تیم زنان ایران در انتظار صدور مجوز حضور در تمرینات از سوی پزشکان است.

«حمیده عباسعلی» که در مسابقات اتریش دچار پارگی رباط صلیبی شد و در نهایت زانوی مصدوم خود را در آلمان به تیغ جراحان سپرد، هم اکنون روند درمانی خود را در تهران سپری می‌کند.

وی در خصوص آخرین شرایط خود، عنوان کرد: در حال حاضر برنامه‌های فیزیوتراپی و توان‌بخشی را پیگیری می‌کنم. همچنین پزشکان تمرینات خاصی را برایم در نظر گرفته‌اند تا قدرت بدنی‌ام تقویت شود و هر چه زودتر به شرایط مطلوب برسم.

بانوی المپیکی کاراته ایران، افزود: با توجه به شرایطی که به واسطه شیوع کرونا بر جامعه حاکم شده است، انجام تمرین در باشگاه مقدور نیست. البته شرایط بدنی‌ام به‌صورتی نیست که بتوانم تمرینات کاراته را شروع کنم و پزشکم این اجازه را به من نداده است. پس از اجازه پزشکم و باز شدن سالن بدنسازی آکادمی ملی المپیک، تمرینات بدنسازی‌ام را نیز شروع می کنم.

عباسعلی ادامه داد: «سمانه خوش‌قدم» به‌عنوان مربی در جریان کامل برنامه‌هایم هستند. به‌محض اینکه اجازه شروع تمرینات صادر شود، با هماهنگی ایشان تمرینات کاراته را نیز آغاز می‌کنیم. همانطور که پیش از این نیز اعلام کردم عجله‌ای برای شروع تمریناتم ندارم، ما مسابقه ای پیش رو نداریم که برای بازگشت عجله داشته باشم.

وی خاطرنشان کرد: دوران مصدومیت برای هر ورزشکار دشواری‌های خاص خودش را دارد. امیدوارم این روزها هر چه سریعتر به پایان برسد و بتوانم پرقدرت‌تر از قبل به روی تاتامی بازگردم.

منبع: ایرنا

پاسخ بدهید