ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

نایب رییس فدراسیون: وزنه‌برداری زنان ایران در جهان تحسین می‌شود

صیانت از حقوق زنان > بلاگ > نایب رییس فدراسیون: وزنه‌برداری زنان ایران در جهان تحسین می‌شود

نایب رییس فدراسیون: وزنه‌برداری زنان ایران در جهان تحسین می‌شود

نایب رییس مستعفی زنان فدراسیون وزنه‌برداری گفت: پیشرفت وزنه‌برداری زنان ایران در سطح جهان با تحسین روبه رو شده است.

«بهار بهرامی» نایب رییس مستعفی زنان فدراسیون وزنه‌برداری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تایید استعفای خود اظهار داشت: بله درست است استعفا کردم و این کناره گیری به خاطر برخی از مسائل شخصی بود. به دنبال آن هستم که مدتی استراحت کنم و بعد از آن تمرکزم روی مربی‌گری در تیم ملی زنان ایران باشد. خوشحالم در مدت کوتاهی که در فدراسیون بودم اقداماتی انجام دادم که از دید بسیاری از کارشناسان مثبت قلمداد می‌شود. اگر چنین اقداماتی به سرانجام رسید با همکاری دوستان و مجموعه وزارت ورزش و فدراسیون وزنه‌برداری بود.

وی با بیان اینکه  ۳۰ سال در ورزش فعالیت داشته است عنوان کرد: دوست داشتم بیشتر در بخش مدیریت این رشته باشم اما به خاطر مسائل شخصی استعفا کردم. در این دوره اقداماتی که در بخش وزنه‌برداری زنان انجام شد، مثبت است و من خدا را شکر می‌کنم که در این مدت محدود چنین اقداماتی را با همکاری دوستان انجام دادم. امیدوارم تلاش برای موفقیت ورزش زنان تا رسیدن ورزشکاران وزنه برداری به مدال و سهمیه المپیک انجام شود.

 نایب رییس زنان فدراسیون وزنه‌برداری افزود: برای رسیدن به این موفقیت تاریخی لازم است که برای فدراسیون‌های المپیکی یک تبصره‌هایی در نظر گرفته شود تا برنامه با سرعت بیشتر ادامه پیدا کند. قانون وجود دارد اما برای تسهیل در اجرای برنامه باید تبصره‌هایی نیز وجود داشته باشد. همچنین برای موفقیت همیاری و همراهی بسیاری از کارشناسان و پیشکسوتان لازم و ضروری به نظر می رسد.

بهرامی با گلایه از برخی حواشی در روزهای اخیر گفت: کار ما در بخش زنان وزنه‌برداری در سطح جهان با تحسین روبرو شد اما در داخل منصفانه به این کار نگاه نشد. بهتر است از حاشیه‌سازی در این رشته پرهیز شود. نباید تنها نقاط منفی را برجسته کنیم بلکه لازم است در برجسته سازی نکات مثبت نیز مورد توجه قرار گیرد. برخی حاشیه ها در چند روز اخیر دور از انصاف بود. انتقادات باید سازنده باشد و همه دست به دست هم بدهند تا وزنه‌برداری زنان پیشرفت کند.

او در پایان یادآور شد: دوست داشتم پیش از این حاشیه‌ها درباره برخی از مسائل صحبت کنم اما مجال فراهم نشد. دوستانی که خود را دلسوز وزنه برداری می‌دانند و اعتقاد به کار برای این رشته دارند باید بدانند لازمه توسعه وزنه‌برداری زنان، نیاز به برجسته سازی نکات مثبت است نه منفی.

پاسخ بدهید