ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com
صیانت از حقوق زنان > بلاگ > کمک میلیاردی بانوان اردکانی به زنان سرپرست خانوار در ایام کرونایی

کمک میلیاردی بانوان اردکانی به زنان سرپرست خانوار در ایام کرونایی

یک موسسه خیریه در شهرستان اردکان که توسط گروهی از بانوان خودجوش اردکانی اداره می‌شود، از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون با هدف حمایت از زنان سرپرست خانوار و خانواده‌های کم‌توان اقتصادی بیش از یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال کمک‌رسانی‌ کرده است.

«اعظم شاکر اردکانی» عضو هیئت مدیره موسسه خیریه امام زمان(عج) اردکان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در این باره گفت: همچون سال‌های گذشته با همراهی دیگر ارگان‌های دولتی، در تامین نیازهای اولیه نیازمندان، زنان سرپرست خانوار و خانواده های کم توان اقتصادی اقداماتی انجام شد که در این راستا کمک های مردمی، خیران و نیکوکاران به ویژه صنایع، نقش بسیار مهمی ایفا کرد.

وی با اشاره به تهیه و توزیع اقلام بهداشتی از جمله مایع‌ ضدعفونی کننده و ماسک در بین مغازه‌داران و نانوایی‌ها به ارزش ۷۰ میلیون ریال، تصریح کرد: تهیه و توزیع مایع‌ ضدعفونی کننده، ماسک و لوازم شوینده برای اقشار آسیب پذیر جامعه از دیگر اقدامات اولیه این موسسه خیریه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: توزیع چهار نوبت سبد کالا شامل برنج، گوشت، حبوبات، چای، روغن، ماکارونی، سویا، شکر و خرما به ارزش یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال با حمایت شرکت‌های صنعتی اردکان از جمله کارخانه آهن و فولاد غدیر ایرانیان، ارفع و شیشه اردکان و جمعی از خیرین و نیکوکاران، بخش دیگری از فعالیت‌های این مدت از سوی موسسه بوده است.

این مددکار اجتماعی با اشاره به ‌این‌ که از طرف یک خیر و نیکوکار با پیگیری‌های این موسسه مبلغی به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال برای آزادی یک زندانی مالی فراهم شد، تاکید کرد: از هدایای مردمی به این موسسه نیز چند راس گوسفند زنده به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال، می‌توان یاد کرد.

شاکر اردکانی در پایان افزود:این موسسه  از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون، با هدف حمایت از زنان سرپرست خانوار و خانواده‌های کم‌توان اقتصادی بیش از یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال کمک‌رسانی‌ کرده است.

پاسخ بدهید