ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com
صیانت از حقوق زنان > بلاگ > نقش موثر بانوان در موفقیت طرح «در خانه بمانیم»

نقش موثر بانوان در موفقیت طرح «در خانه بمانیم»

معاون دفتر امور زنان و خانواده استانداری زنجان گفت: حفظ سلامت خانواده از مسائل مهم برای بانوان ‌است.

زهرا علی‌محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با جایگاه بانوان در اجرای طرح «در خانه بمانیم»، اظهار کرد: در این روزها و دو ماه اخیر، شاهد حضور پررنگ بانوان در زمینه رعایت اصول بهداشتی در جامعه هستیم و این روند باید ادامه داشته باشد؛ چراکه بانوان نقش پررنگی در اجرای برنامه‌ها در خانه و خانواده دارند.

وی افزود: بانوان با چگونگی رعایت مسائل بهداشتی و در خانه ماندن، بار دیگر نشان دادند که حفظ سلامت خانواده‌ برای آن‌ها بسیار مهم است.

این مسئول تصریح کرد: سلامت جسم، روان و آرامش روحی اعضای خانواده از مسائلی است که همیشه برای بانوان مهم بوده و همچنان شاهد تلاش آن‌ها برای حفظ سلامتی خانواده در این‌ روزها نیز هستیم.

علی‌محمدی گفت: مهم‌ترین نقش یک زن در خانواده، نقش مادری است و در این روزها مادران همراه با نقش مادری، به‌عنوان یک معلم در مسائل درسی فرزندان خود، در رعایت بهداشت و ساخت لحظات شادتر در خانه نیز نقش دارند.

وی با بیان اینکه چگونگی تربیت و پرورش کودکان توسط مادران در کاهش استرس و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بسیار موثر است، افزود: امیدواریم بعد از این نیز مادران با ساخت لحظات شادتر و مفید در خانه به اصل در خانه بمانیم و شکست کرونا کمک کنند.

معاون دفتر امور زنان و خانواده استانداری زنجان خاطرنشان کرد: ورزش در خانه، کتابخوانی و ایجاد سرگرمی همراه با همه اعضای خانواده، از مسائلی است که به ساختن لحظات بهتر و شادتر در خانه توسط مادران کمک می‌کند.

پاسخ بدهید