ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

تولید روزانه هزار ماسک توسط کارگاه جهادی بانوان کامفیروزی

صیانت از حقوق زنان > بلاگ > تولید روزانه هزار ماسک توسط کارگاه جهادی بانوان کامفیروزی

تولید روزانه هزار ماسک توسط کارگاه جهادی بانوان کامفیروزی

مدیر یک کارگاه تولید ماسک تحت پوشش دفتر امام جمعه کامفیروز گفت: به همت بانوان جهادگر شهر کامفیروز، از روزهای ابتدایی شیوع کروناویروس تاکنون روزانه هزار ماسک بهداشتی تولید می‌شود.

سید مرتضی میرباقری در گفت و گو با ایسنا افزود: کارگاه تولید ماسک به همت بانوان جهادی قرارگاه جهادی شهید قاسم سلیمانی تحت اشراف دفتر امام جمعه‌ با هدف برداشتن گامی در مسیر جهش تولید راه اندازی شده است.

مدیر کارگاه تولید ماسک کامفیروز با اشاره به این که هدف اصلی این کارگاه تامین ماسک برای افراد در معرض خطر و نیازمندان است، گفت: این مرکز با اخذ مجوز از شبکه بهداشت و با رعایت کامل ضوابط بهداشتی راه اندازی شده است.

او خاطرنشان کرد: هم اکنون با مشارکت مردم نوع‌دوست و پرتلاش کامفیروز روزانه در دو شیفت تولید ماسک ادامه دارد و این تلاش جهادی منجر به تولید حدود ۱۰ هزار عدد ماسک شده است.

میرباقری با یادآوری اینکه کارگاه یاد شده مردمی بوده و بدون حمایت دستگاه‌های دولتی راه اندازی شده و اداره می شود، گفت: علاوه بر ضدعفونی محیط کارگاه توسط شبکه بهداشت، ماسکها نیز بعد از تولید، استریلیزه و میکروب زدایی می‌شود.

مدیر کارگاه تولید ماسک کامفیروز با بیان اینکه تولیدات این کارگاه به شکل رایگان در اختیار مردم خصوصا نیازمندان قرار می‌گیرد، گفت: این کارگاه و خیرین کامفیروز آماده همکاری با مراکز درمانی و بیمارستان‌های سراسر استان است.

میرباقری از همکاری و حمایت‌های دفتر امام جمعه، شبکه بهداشت و درمان و شورای شهر کامفیروز به واسطه حمایت از راه اندازی این کارگاه قدردانی و تاکید کرد که این کارگاه به همت مردم به شکل جهادی ایجاد و فعال شده است.

پاسخ بدهید