ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com
صیانت از حقوق زنان > بلاگ > مجموعه آثار بانوان نویسنده زنجانی زیر چاپ می‌رود
یک مسئول در حوزه هنری زنجان:

مجموعه آثار بانوان نویسنده زنجانی زیر چاپ می‌رود

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان زنجان گفت: به‌مناسبت گرامی‌داشت هفته هنر انقلاب اسلامی، مجموعه‌ای از آثار بانوان نویسنده زنجانی چاپ می‌شود.

طاهره ابراهیم‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با فراخوان چاپ مجموعه‌ای از آثار بانوان نویسنده زنجانی، اظهار کرد: چاپ مجموعه‌ای از آثار بانوان نویسنده زنجانی به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و با هدف کشف، حمایت و معرفی استعدادهای ادبی بانوان جوان انجام می‌شود.

وی افزود: این طرح برای اولین‌بار در استان زنجان انجام می‌شود و فرصت خوبی برای بانوان و جوانانی است که تازه وارد این حوزه شده‌اند و قصد دارند آثار خود را که باعث افزایش انگیزه آن‌ها نیز می‌شود، به چاپ برسانند.

این مسئول تصریح کرد: داستات‌نویسان می‌توانند حداکثر ۳ اثر از آثار خود را تا ۱۵ اردیبهشت ۹۹ به حوزه هنری ارسال کنند.

ابراهیم‌پور گفت: آثار ارسالی نباید در جشنواره‌های دیگر شرکت داده شده و یا چاپ شده ‌باشد. همچنین در چاپ مجموعه‌ای از آثار بانوان موضوعات انقلاب اسلامی (با تأکید بر نگاه بومی، محلی و مردمی)، دفاع‌مقدس، پایداری و بیداری اسلامی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، خانواده (با تأکید بر کودک، نوجوان و زنان)، فرهنگ و تمدن اسلامی، عدالت و پیشرفت و مضامین اخلاقی، انسانی و ارزشی و وقایع و رویدادهای تاریخی مرتبط با جغرافیا و فرهنگ بومی منطقه از موضوعات اولویت‌دار است.

وی خاطرنشان کرد: آثار رسیده توسط هیئت کارشناسی انتخاب و به چاپ خواهد رسید و به افرادی که آثارشان در این مجموعه چاپ شود ۵ جلد از کتاب منتشر شده اهدا خواهد شد.

پاسخ بدهید