ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

فرشته کریمی به کمپین مقابله با کرونا در ای‌اف‌سی پیوست

صیانت از حقوق زنان > بلاگ > فرشته کریمی به کمپین مقابله با کرونا در ای‌اف‌سی پیوست

فرشته کریمی به کمپین مقابله با کرونا در ای‌اف‌سی پیوست

فرشته کریمی ملی‌پوش فوتسال زنان به کمپین مقابله کرونا در کنفدراسیون فوتبال آسیا پیوست.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا(ای‌اف‌سی) در صفحه مجازی خود ویدیویی را از حضور بازیکنان مطرح فوتسال آسیا در کمپین مقابله با کرونا ارسال کرد که لی چونگ یونگ فوتسالیست کره‌ای، مهدی الهمیدان بازیکن بحرینی و فرشته کریمی نیز در این ویدیو حضور دارند و درباره کرونا و رعایت اصول بهداشتی سخن گفته‌اند.

وی در این ویدیو عنوان کرد: فرشته کریمی بازیکن تیم ملی فوتسال هستم و برای اولین بار است که همه مردم دنیا با این شرایط سخت روبرو شده‌اند و این ویروس کرونا باعث دل نگرانی همه ما شده است. از شما درخواست می‌کنم تا دستان خود را بشویید. فاصله خود را با افراد دیگر حفظ کنید و در خانه نیز بمانید. این‌گونه هم می‌توانیم به خودمان و نیز افرادی که دوست‌شان داریم و همچنین به همه مردم جامعه کمک کنیم.

کریمی ادامه داد: رعایت این مسایل سبب می‌شود تا دنیا در آسایش باشد. امیدوارم هر چه زودتر ویروس کرونا در تمام دنیا از میان برود تا مردم در آرامش زندگی کنند.

در پایان این صحبت‌ها سایت کنفدراسیون آسیا از تمامی این فوتسالیست‌ها بدلیل پیوستن به این کمپین و رساندن صدای خود به گوش مردم دنیا برای مبارزه با کرونا تشکر کرد و گفت که کنفدراسیون آسیا در طول این بحران در کنار اعضای ای‌اف‌سی و مردم جهان خواهد ماند تا این زنجیره شکسته شود.

منبع: ایرنا

پاسخ بدهید