ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

بانوان بسیجی آذربایجان‌شرقی ۱۰۵ کارگاه تولید ماسک راه‌اندازی کردند

صیانت از حقوق زنان > بلاگ > بانوان بسیجی آذربایجان‌شرقی ۱۰۵ کارگاه تولید ماسک راه‌اندازی کردند

بانوان بسیجی آذربایجان‌شرقی ۱۰۵ کارگاه تولید ماسک راه‌اندازی کردند

مسوول بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا گفت: بانوان بسیجی آذربایجان‌شرقی در راستای مقابله با ویروس کرونا و یاری رسانی به مجموعه بهداشت و درمان، تعداد ۱۰۵ کارگاه تولید ماسک راه‌اندازی کردند.

منصوره کیانی روز پنجشنبه با تاکید بر اینکه بانوان بسیجی با همه توان برای مهار کرونا وارد عرصه شده اند، افزود: بسیج همیشه در خط مقدم خدمت به مردم قرار داشته و بانوان بسیجی هم از این امر مستثنی نبوده و نیستند و همچنان که در دوران دفاع مقدس در پشت جبهه ها یاری رسان رزمندگان بودند امروز نیز یاری رسان مدافعان سلامت کشور هستند.

وی اظهار داشت: بر همین اساس بسیجیان خواهر سپاه عاشورا با حرکتی جهادی و با هدف خدمت رسانی و حمایت از مدافعان سلامت در قالب گروه های جهادی فعالیت های چشمگیر در این عرصه داشته اند و تاکنون ۱۰۵ کارگاه دوخت ماسک و لباس ایزوله راه اندازی و فعال کرده اند.

کیانی ادامه داد: تاکنون تعداد ۳۱۲ هزار و ۴۸۵ عدد ماسک و یکهزار کاور و سلفون بیمارستانی در کارگاه های فوق تولید و مراکز درمانی و بیمارستانی عضره شده است.

وی با بیان اینکه با آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور موجی از همدلی و همراهی در میان مردم ایران شکل گرفت، یادآور شد: در این زمینه بانوان بسیجی آذربایجان شرقی نیز با ورود به این عرصه به عنوان ۵۰ درصد از جمعیت جامعه به خوبی ثابت کردند که چیزی از بانوان دوران دفاع مقدس کم ندارند.

کیانی گفت: بانوان بسیجی آذربایجان شرقی علاوه بر فعالیت در کارگاه های تولید ماسک و کاور، برای حمایت از اقشار آسیب پذیر و زنان سرپرست خانوار، تاکنون سه هزار و ۱۴۱ بسته معیشتی جمع آوری و توزیع کرده اند.

وی ، ارسال یک هزار عنوان پیامک آموزشی – بهداشتی، چاپ و توزیع ۵۰۰ بروشور آگاه سازی در جهت فرهنگ سازی برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و توزیع ۱۵ هزار و ۲۳ عدد محلول ضدعفونی کننده به افراد بی بضاعت را از دیگر اقدامات بانوان بسیجی آذربایجان شرقی در مهار کرونا برشمرد.

مسوول بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا اظهار داشت: مشارکت یک هزار و ۲۱۵ نفر از خواهران بسیجی در طرح غربال گری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اساسی ترین اقدامات بسیج جامعه زنان سپاه آذربایجان شرقی است که تاکنون نزدیک به ۸۰ درصد جمعیت استان غربالگری شده اند.

منبع: ایرنا

پاسخ بدهید