ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

خواهران بسیجی در اصفهان روزانه ۱۰ هزار ماسک تولید می‌کنند

صیانت از حقوق زنان > بلاگ > خواهران بسیجی در اصفهان روزانه ۱۰ هزار ماسک تولید می‌کنند

خواهران بسیجی در اصفهان روزانه ۱۰ هزار ماسک تولید می‌کنند

 مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان از تولید روزانه ۱۰ هزار ماسک از سوی بسیج جامعه زنان اصفهان و تهیه بسته‌های غذایی برای نیازمندان خبر داد.

سرهنگ پاسدار علی قمیان روز یکشنبه در تشریح اقدامات بسیج جامعه زنان در استان در راستای مقابله با ویروس کرونا افزود: اتمام طرح پایش سلامت با ۲۰ هزار تماس تلفنی، تهیه و توزیع ۵۷ بسته اقلام معیشتی و دوخت  ۷۹۰ ماسک برای بیمارستان‌ها از اقدامات ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) بوده است.
وی ادامه داد: بانوان بسیجی در ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) با جمع آوری ۵۰۰ میلیون ریال و تهیه بسته‌های موادغذایی و بهداشتی برای توزیع میان نیازمندان سطح شهر، استقرار در پایگاه‌های سلامت و شرکت در طرح پایش به صورت نوبتی نقش آفرینی کردند.
قمیان درباره اقدامات بسیج جامعه زنان در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان‌ لنجان یادآور شد: دوخت یک هزار ماسک توسط حوزه فاطمیون باغبهادران، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، شناسایی دانش‌آموزان بی بضاعت و اهدای بسته معیشتی با همکاری با آموزش و پرورش و استفاده از ظرفیت خیرین در حوزه مقاومت بسیج الزهرا (س)،  از اقدامات بانوان بسیجی این خطه بوده است.
وی اضافه کرد: بانوان بسیجی کاشان با حضور در شبکه بهداشت و راهنمایی این شهرستان و ثبت نام خانوارها در سامانه سلامت، تهیه ۸۰ بسته مواد غذایی و بهداشتی توسط حوزه صدیقه طاهره (س) و دوخت ماسک در پایگاه حکیمه خاتون روستای اندلان حضور فعال داشتند.
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان اصفهان ادامه داد: دوخت یک هزار عدد ماسک در روز توسط بسیجیان حوزه سه کوثر، حضور فعال در شبکه بهداشت و ثبت سامانه و فعالیت در فضای مجازی و ترویج پویش در خانه بمانیم از جمله اقدامات بانوان بسیجی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) شهر اصفهان در ایام‌ است.
وی به فعالیت بانوان بسیجی فریدونشهر اشاره و اضافه کرد: این زمان با حضور در فضای مجازی و تولید و بارگذاری محتوا، تهیه ۵۰۰ بسته معیشتی با همکاری معاونت اجتماعی و بسیج سازندگی ناحیه و تهیه ۲۰ بسته بهداشتی در جهاد سلامت شرکت کردند.
قمیان ضدعفونی کردن اماکن مذهبی و حسینه‌ها، حضور در پایگاه‌های سلامت و اجرای طرح غربالگری، دوخت  سه هزار  ماسک استریل از اقدامات بانوان بسیجی شهرستان نجف‌آباد و چادگان برشمرد.
وی اضافه کرد: زنان بسیجی شهر درچه نیز با تهیه ۲۰ بسته سبد مواد غذایی، پخت ۲۰۰ قرص نان و حضور فعال در تولید ماسک در راستای مقابله با ویروس کرونا به همشهریان خود خدمت کردند.
قمیان افزود: همکاری وحضور در شبکه بهداشت، ثبت‌نام متقاضیان در سامانه پایش سلامت، توزیع بسته اقلام بهداشتی ‌توسط بانوان بسیجی شاهین‌شهر؛ تماس با بیش از ۶ هزار هزار خانواده در راستای تذکر نکات بهداشتی، دوخت ماسک و تهیه اقلام معیشتی در اردستان از دیگر اقدامات بانوان بسیجی استان بوده است.
وی ادامه داد:  دوخت سه هزار ماسک توسط گروه جهادی شهیده خاتون حقیقی حوزه کوثر، تشکیل ۱۲گروه جهت پایش سلامت، تهیه و توزیع ۳۰سبد معیشتی به ارزش ۶۰ میلیون ریال و جمع آوری ۲۰ میلیون ریال جهت تهیه گوشت برای خانواده‌های بی بضاعت در شهرستان خوانسار نیز از نمونه فعالیت های آتش به اختیار بسیج جامعه زنان در جهاد سلامت است.

ایرنا

پاسخ بدهید