ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com
صیانت از حقوق زنان > بلاگ > تولید روزانه ۶۹ هزار عدد ماسک توسط بانوان شهرستان مشهد

تولید روزانه ۶۹ هزار عدد ماسک توسط بانوان شهرستان مشهد

شرکت تعاونی دهیاریهای شرق مشهد با اخذ مجوز از دانشگاه علوم پزشکی این شهر روزانه ۶۹ هزار عدد ماسک قابل شست و شو را در مراکز توانمندسازی شغلی بانوان تولید و برای فروش عرضه می‌کند. 

به گزارش روز جمعه روابط عمومی استانداری خراسان رضوی این معین اقتصاد مقاومتی سه هزار عدد ماسک به آستان قدس رضوی تحویل داده است و روند تولید ماسک نیز با همت مدیران واحدها، نظارت اتحادیه بانوان خیاط،‌ کمک‌های بخشدار بخش مرکزی ادامه خواهد داشت.
این مراکز توانمندسازی شغلی بانوان تحت حمایت شرکت تعاونی دهیاری‌های شرق مشهد به عنوان معین اقتصادی هستند که در چهارچوب طرح مثلث توسعه اقتصادی – فرهنگی استان خراسان رضوی فعالیت می کند.

طبق اعلام دبیر کمیته مراقبت و درمان کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکنون هزار و ۲۱۰ بیمار مبتلا به عفونتهای حاد تنفسی در بیمارستانهای خراسان رضوی بستری شده‌اند که از این تعداد ۴۷۶ نفر بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده اند و بقیه تحت درمان قرار دارند.

بر اساس آمار وزارت بهداشت و درمان تاکنون  آزمایش ۸۹ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در خراسان رضوی مثبت شده است که دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۵۱ نفر بیشترین آمار را در بین دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی این استان دارد.
بر اساس اعلام مقامات بهداشتی و درمانی خراسان رضوی اوج انتشار ویروس کرونا از دو روز گذشته در خراسان رضوی آغاز شده است و مردم این استان در مقطع حساسی قرار دارند از این رو نباید از خانه بیرون بیایند و توصیه های ایمنی را جدی بگیرند.

ایرنا

پاسخ بدهید