ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com
صیانت از حقوق زنان > بلاگ > فصل شگفتی‌های لیگ فوتسال زنان سال ۹۸ بود

فصل شگفتی‌های لیگ فوتسال زنان سال ۹۸ بود

سرمربی تیم فوتسال زنان هیات فوتبال خراسان گفت: فوتسال زنان در این فصل به معنای واقعی یک لیگ حرفه‌ای را تجربه کرد و بهترین مسابقات به لحاظ کیفیت برگزار شد. امسال فصل شگفتی‌های فوتسال زنان بود زیرا ما نمی‌توانستیم نتیجه هیچ دیداری را از قبل پیش‌بینی کنیم.

«فاطمه شریف» روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: امسال فصل شگفتی‌های فوتسال زنان بود زیرا ما نمی‌توانستیم نتیجه هیچ دیداری را از قبل پیش‌بینی کنیم و همه تیم‌ها برای پیروزی جنگیدند و تیم‌های قعر جدولی نیز یقه تیم‌های صدر جدول را می‌گرفتند و برابر این تیم‌ها به پیروزی یا تساوی می‌رسیدند.

وی افزود: یک مقدار بی‌نظمی‌ها از جمله انصراف برخی از تیم‌ها و ایجاد اختلال و وقفه در برگزاری مسابقات از جمله شیوع کرونا نیز وجود داشت.

این سرمربی تصریح کرد: هدف ما از ورزش کمک به سلامتی جامعه است و الان در شرایطی هستیم که سلامتی مردم و ورزشکاران واجب‌تر از برگزاری دیدارهای لیگ برتر است. تصمیم سازمان لیگ برای به تعویق انداخت دیدارهای لیگ فوتسال زنان کار درستی بود. حتی باید زودتر این تصمیم گرفته می‌شد تا ما هفته گذشته برای دیدار با مس رفسنجان به کرمان نمی‌رفتیم.

سرمربی هیات فوتبال خراسان افزود: پیشگیری بهتر از درمان است اما با به تعویق افتادن مسابقات به همه تیم‌ها آسیب می‌رسد زیرا تمرینات را تعطیل کردیم و تمامی سالن‌ها تعطیل است. این امر برای تمامی تیم‌های حاضر در مرحله پلی‌آف فوتسال زنان اتفاق افتاده است و بازیکنان به خانه‌های خود برگشتند و تمرینی ندارند. همین قضیه کار ما را سخت می‌کند زیرا باید بعد از عیدبازیکنان را جمع کنیم و به مرز آمادگی قبلی برسانیم. شرایطی دشواری است و باید همه از این بحران بیرون بیاییم.

وی درخصوص وضعیت تیم ملی فوتسال زنان گفت: انتظار ما از تیم ملی فوتسال زنان به عنوان قهرمان ۲ دوره بازی‌های آسیای بالاست.  آیا به همان اندازه که از تیم ملی انتظار می‌رود، امکانات در اختیار آن می‌گذارند؟  یکی از مشکلات اصلی تیم ملی پرداخت نشدن پاداش‌های بازیکنان بدلیل قهرمانی آنان در دو سال گذشته در مسابقات آسیایی است. درست است ملی‌پوشان به خاطر غیرت می‌جنگند اما این امر مقداری از انگیزه ملی‌پوشان را از بین می‌برد.

شریف اضافه کرد: اردوها به خاطر مشخص نبودن کادر فنی برگزار نمی‌شد و همین امر وقفه‌ای در آمادگی تیم ملی ایجاد کرد. درست است که بازیکن‌ها در لیگ به آمادگی می‌رسند اما اردوهای تیم ملی لازم است و لغو شدن بازی‌های دوستانه با روسیه و چین مقداری هت تریک قهرمانی را برای تیمی که مدعی قهرمانی در آسیا است، سخت می‌کند.

وی در پایان گفت: امیدوارم پس از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال و انتخاب رییس جدید توجه بیشتری به تیم فوتسال زنان شود تا بازیکنان ما بتوانند بدون دغدغه به قهرمانی در آسیا برسند.  

ایرنا

پاسخ بدهید