ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com
صیانت از حقوق زنان > بلاگ > چهار برنامه به مناسبت هفته زن در قزوین برگزار می‌شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: چهار برنامه ویژه زنان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و هفته زن در استان قزوین برگزار می‌شود.

صدیقه ربیعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این برنامه‌ها شامل برگزاری نمایشگاه و همایش در حوزه دستاوردهای علمی، فرهنگی و ادبی ویژه بانوان، زنان سرزمین من (صنایع دستی) و زنان بزرگ شهر من است که از بیستم بهمن ماه سال جاری در استان قزوین برگزار می‌شود.

وی به برگزاری دومین نمایشگاه زنان سرزمین من با رویکرد معرفی ظرفیت‌های بانوان اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه که در مجتمع تجاری طوبی برگزار می‌شود، با هدف معرفی محصولات صنایع دستی زنان سرپرست خانوار، از ۲۰ تا ۳۰ بهمن ماه سال جاری آماده استقبال از شهروندان خواهد بود.

ربیعی همچنین به برگزاری همایش دستاوردهای علمی زنان اشاره کرد و افزود: این همایش که با مشارکت دانشگاه‌های بین المللی امام خمینی (ره)، دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نور و علمی کاربردی برگزار می‌شود، تلاش دارد به معرفی زنان فعال در زمینه علمی پرداخته و دستاوردهای آنان را معرفی کند.

این مسؤول جشن زنان بزرگ شهر من را به عنوان یک برنامه شاخص در هفته زن معرفی کرد و اظهار داشت: در این برنامه که به همت شورای اسلامی شهر قزوین برگزار می‌شود، علاوه بر اجرای برنامه‌های فرهنگی و معنوی، چند برنامه با نشاط و متنوع را نیز در دستور کار قرار داده است.

ربیعی به نقش ارزنده زن در اسلام و جهان اشاره کرد و یادآور شد: تاریخ زنان در اسلام و جهان نشان داده که هرکجا از ظرفیت‌های این قشر استفاده شده، توسعه و پیشرفت‌های بسیاری را در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شاهد بوده ایم.

هفته زن از ۲۶ بهمن ماه سال جاری آغاز می‌شود.

پاسخ بدهید