ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

روز

فروردین 24, 1399
یک متخصص زنان گفت: تاکنون علم اثبات نکرده که امکان انتقال ویروس کرونا از مادر به جنین وجود دارد اما به صورت موردی گزارش هایی حتی در گیلان داشتیم که نوزاد متولد شده مبتلا بوده اما نمی توان با قطعیت گفت که آیا از مادر به جنین منتقل شده یا در بدو زایمان بلافاصله تست مثبت شده...
بیشتر بخوانید
براساس گزارشها زنان در تحقیق و توسعه کشور در سال 96 سهم 31 درصدی داشته اند.
بیشتر بخوانید
شهردار منطقه۸ از تولید انبوه ماسک های بهداشتی توسط زنان سرپرست خانوار و با اخذ مجوز وزارت بهداشت خبر داد.
بیشتر بخوانید
بانوی لژیونر پینگ‌پنگ باز تمرینات خود را در شرایط لغو مسابقات ورزشی به صورت منظم انجام می‌دهد.
بیشتر بخوانید
زنان نیمی از جمعیت ایران را تشکیل می‌دهند، ولی موفقیت ایران و ایرانی مدیون این قشر است.
بیشتر بخوانید
مدیر عامل ستاد دیه استان یزد گفت: یک بانوی خیر یزدی زمینه آزادی یک مددجو نسوان محکوم مالی را از زندان مرکزی این استان فراهم کرد.
بیشتر بخوانید
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای ارائه خدمات درمانی به ۸۰ هزار بیمار خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت این نهاد خبر داد.
بیشتر بخوانید
شیوع بیماری کرونا در ایران و اکثر نقاط جهان منجر به ماندن اجباری مردم در خانه‌ها شده که این خانه ماندن افزون بر کلافه شدن گفته می شود موجب پدیده آزار کودکان،سالمندان،معلولان و خشونت علیه زنان در برخی از خانواده‌ها شده است.
بیشتر بخوانید
تعطیلی مهدهای کودک‌ا از دهه دوم اسفند تاکنون به‌دلیل تهدید سلامت کودکان ادامه دارد و در این میان باز شدن دوباره اداره‌ها و الزام کارکنان به حضور در محل کار خود، نگرانی مادران کارمند را به‌دلیل نگرانی ناشی از نگهداری فرزندانشان بیشتر کرده است.
بیشتر بخوانید
کرونا همه اقشار جامعه را به یک چشم نگاه نمی‌کند، بر اساس مشاهدات پزشکی، کرونا تاثیر متفاوت بر روی بیماران در رده‌های سنی مختلف دارد ، افراد با بیماری‌های زمینه ای را بیشتر درگیر می‌کند، هر چند تاثیر این بیماری بر اساس جنسیت به اثبات نرسید اما مادران باردار باید مراقبت بیشتری برای عدم ابتلا...
بیشتر بخوانید