ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

یک بانوی دیگر به جمع مدیران زن استانداری قزوین اضافه شد

صیانت از حقوق زنان > بلاگ > یک بانوی دیگر به جمع مدیران زن استانداری قزوین اضافه شد

 استاندار قزوین با صدور حکمی رقیه نانگیر را به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری منصوب کرد تا یک بانوی دیگر به جمع مدیران زن استانداری اضافه شود.

در حکم هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین برای نانگیر آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تجارب و سوابق مؤثر جنابعالی و نظر به هماهنگی انجام شده با وزارت
کشور،به موجب این حکم به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری منصوب می شوید.

در بخش بعدی این حکم آورده شده است: انتظار می رود با بسیج همه ظرفیت ها در جهت ارتقاء بهره وری نظام اداری و انسانی، اصلاح و بهبود روش ها، توانمندسازی نیروی انسانی با برقراری دوره های آموزشی مهارت افزا، همچنین اصلاح و ارتقا بودجه استانداری کوشش و تلاش مضاعف نمائید.
در پایان این حکم آمده است: توفیق روز افزونتان را در پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی )همچنین پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند متعال خواستارم.

مدیرکل امور اداری و مالی و مدیرکل برنامه و بودجه استانداری سمنان از جمله سوابق خدمتی نانگیر به شمار می رود.

با توجه به افزودن شدن معاونت توسعه مدیریت و منابع به معاونت های استانداری، نانگیر نخستین مسئول این پست در استانداری قزوین محسوب می شود.

به جز مدیرکل بانوان و خانواده استانداری که همواره از بین بانوان انتخاب می شود در حال حاضر ادارات کل امور روستایی و خانواده، اجتماعی و فرهنگی و بازرسی، حقوقی و نظارت بر عملکرد استانداری نیز دارای مدیران زن هستند.

پاسخ بدهید