ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

گیلان قهرمان مسابقات فوتبال ساحلی بانوان شد

صیانت از حقوق زنان > بلاگ > گیلان قهرمان مسابقات فوتبال ساحلی بانوان شد

 مسابقات فوتبال ساحلی بانوان کشور با قهرمانی تیم ایمن سنگر استان گیلان پایان یافت.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان عصر یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مرحله نهایی این رقابت ها که به میزبانی تیم شهدا چلیچه در شهرکرد برگزار شد، تیم فوتبال ساحلی بانوان ایمن سنگر گیلان با اقتدار و با برتری برابر تمامی رقبای خود عنوان قهرمانی کشور را به خود اختصاص داد.

علیرضا وهابی افزود: تیم فوتبال ساحلی بانوان ایمن سنگر گیلان در مرحله نهایی این رقابت ها ابتدا با نتیجه هشت بر چهار تیم شهرداری بم را شکست داد و در دومین دیدار نیز با نتیجه پرگل ۱۲ بر ۲ برابر پارس دکل گستر اراک به برتری دست یافت.

وی ادامه داد: نماینده گیلان در فوتبال ساحلی بانوان کشور در آخرین دیدار خود و برای کسب مقام قهرمانی رو در روی تیم شهدای چلیچه میزبان این مسابقات قرار گرفت که در نهایت توانست در یک بازی پرگل و برتر با نتیجه ۱۳ بر چهار حریفش را شکست دهد تا مقام قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان بیان کرد: همچنین وجیه ژاله بازیکن ارزشمند تیم فوتبال ساحلی ایمن سنگر گیلان با به ثمر رساندن ۲۱ گل، عنوان برترین گلزن این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص داد .

مرحله اول رقابت های فوتبال ساحلی قهرمانی بانوان کشور با حضور هفت تیم در دو منطقه برگزار شد که در نهایت چهار تیم پارس دکل گستر اراک، ایمن سنگر گیلان ،شهرداری بم و شهداء چلیچه به مرحله نهایی مسابقات صعود کردند که مرحله نهایی این رقابت ها نیز به صورت دوره ای و به مدت چهار روز در  شهرکرد برگزار شد.

پاسخ بدهید