ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

کتاب تلاش زنان کرمانی در دفاع مقدس گردآوری می شود

صیانت از حقوق زنان > بلاگ > کتاب تلاش زنان کرمانی در دفاع مقدس گردآوری می شود

رییس سازمان بسیج زنان سپاه ثارالله استان کرمان گفت: جای کتاب نقش زنان کرمانی در دوران دفاع مقدس بین مطالب منتشر شده خالی است و در تلاشیم این مهم برای نشر محقق شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حسینی مدیر کل بانوان و خانواده استانداری در اولین جلسه شورای راهبردی زنان در حوزه دفاع مقدس با حضور بانوان فعال در حوزه دفاع مقدس برگزار شد با اعلام اینکه امسال دفاع مقدس با محرم همزمان شده است گفت: معرفی اسوه‌های صبر و مقاومت در استان از برنامه‌های ما است.

او افزود:حماسه زینبی امسال در مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات به صورت گسترده و باشکوه بیشتری انجام می‌شود.

حسینی اظهار کرد: ما هرچه داریم از محرم داریم، دفاع مقدس  با محرم گره خورده برنامه‌های زیادی باید با محوریت زنان و خانواده برگزار شود.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کرمان با اعلام اینکه باید نقش بانوان را در دفاع مقدس عنوان و رویکرد ما باید شناختی باشد بیان کرد:همسران و مادران شهدا باید به مدارس  بیایند و خاطرات خود را به دانش آموزان بگویند تا جایگاه این عزیزان در بین بانوان ما جاودانه شود.

رنجبر رییس سازمان بسیج زنان سپاه ثارالله استان کرمان با اعلام اینکه در هفته دفاع مقدس بسیج زنان گردهمایی بانوان ایثار گر را بر عهده دارد گفت: امسال مستند شهیده اشراف گنجوی در کنگره شهدای استان کرمان رونمایی شد.

او افزود:کتاب شهیده دانش آموز محبوبه مرسلپور توسط اشرار به شهادت رسید، نوشته شده‌ است.

رنجبر اظهار کرد:کتاب نقش زنان در دوران دفاع مقدس استان کرمان جایش خالی است و تلاش می‌کنیم این کتاب نوشته شود.

همچنین فاطمه مهدوی عضو کمیته گردان بانوان نانوای خانوک با اعلام اینکه گردان نانوایان در دفاع مقدس با مدیریت مرحوم زهرا اسدی که سردار حاج قاسم سلیمانی با آن چریک پیر گفت برای رزمندگان  نان می‌پختند افزود:این گردان هنوز فعالیت می‌کند  و برای زائران اربعین و سیل‌های امسال در کشور نیز نان پختند.

او افزود:این گردان باید ثبت  و به همه معرفی شود.

پاسخ بدهید