ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

کارگروه تخصصی زنان آغاز به کار کرد

صیانت از حقوق زنان > بلاگ > کارگروه تخصصی زنان آغاز به کار کرد

مدیرکل بانوان استانداری کرمان گفت:به منظور برگزاری باشکوه مراسمات ایام ده فجر اولین کارگروه تخصصی ستاد دهه فجر ویژه بانوان استان امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فاطمه‌السادات حسینی مدیرکل بانوان استانداری کرمان ظهر امروز در جلسه کمیته بانوان ستاد دهه فجراستان کرمان با حضور انجم‌شعاع رئیس شورا تبلیغات اسلامی استان گفت: ۲۲ بهمن سرآغاز راهی بزرگ برای اعتلای اسلام است وبانوان نیز در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران نقش کم‌نظیری داشتند.

او با بیان اینکه امروز نیز مادران و بانوان ما مدافع آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند افزود: با خدمت به مردم و خانواده می‌توان مسیر انقلاب اسلامی را هموار کرد.

حسینی با اشاره به اینکه کمیته بانوان ستاد دهه فجر استان کرمان تشکیل و ۲۶ برنامه برای این کمیته در نظر گرفته شده است افزود: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر برای جامعه هدف بانوان انجام شده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: برنامه‌ها با رویکرد زمینه‌سازی حضور بانوان در برنامه‌های دهه فجر انجام می‌شود و بر مردمی برگزار کردن برنامه‌های دهه فجر در استان تاکید شده است.

او گفت: امروزه شاهدیم که زنان در حوزه‌های مختلف علمی، پژوهشی، اجتماعی و فرهنگی، اقتصادی و ورزشی موفق عمل کرده‌اند و ماخودباوری زنان در جامعه اسلامی را دنبال می‌کنیم.

حسینی تصریح کرد: در برنامه‌های دهه فجر باید از زنانی که در پیروزی انقلاب نقش موثری داشتند تجلیل کرد.

او با تاکید بر اینکه در برگزاری برنامه‌های دهه فجر باید شان ایام فاطمیه در دهه دوم حفظ شود عنوان کرد: یادواره فجرباوران و فجریاوران بانوان استان کرمان در این ایام برگزار می‌شود.

او از اجرای طرح رویداد مانا در ایام دهه فجر در حاشیه شهر کرمان خبر داد و افزود: در این طرح که با محوریت سازمان‌های مردم نهاد اجرایی می‌شود که نقش مادران و فرزندان پررنگ دیده شده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با بیان اینکه گردهمایی بانوان بسیجی استان و همایش زن، حجاب و عفاف نیز در این ایام برگزار می‌شود گفت: برنامه‌ریزی شده که طرح پیوند فاطمی نیز در دهه فجر اجرایی شود.

او با اشاره به اینکه همایش دختران امروز، مادران فردا هم با همکاری دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش برگزار می‌شود بیان کرد: یادواره شهدای عشایر استان نیز در این ایام در حال برگزاری است و با توجه به اینکه این یادواره نیز کمیته بانوان دارد پیوند فاطمی در این قالب پیش‌بینی شده است.

حسینی با بیان اینکه تجلیل از مادران و همسران شهدای مدافع حرم توسط بنیاد شهید انجام می‌شود گفت: تاکید بر محتوایی بودن برنامه‌ها است و باید برنامه‌های دهه فجر با کیفیت بیشتر برگزار شود.

پاسخ بدهید