ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

چهارمین گرمخانه بانوان در غرب تهران افتتاح شد

صیانت از حقوق زنان > بلاگ > چهارمین گرمخانه بانوان در غرب تهران افتتاح شد

چهارمین گرمخانه بانوان در رود دره فرحزاد با هدف سرپناهی سرگرم و ارایه خدمات بهداشتی و درمانی برای زنان معتاد و در راه مانده امشب افتتاح شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران شامگاه چهارشنبه در مراسم بهره برداری از این گرمخانه به خبرنگار ایرنا گفت: گرمخانه بانوان در منطقه ۵ به نام «‌یلدا» با ظرفیت ۷۰ نفر به طور ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی به زنان معتاد و آسیب دیده است.
محمد رضا جوادی یگانه افزود: این گرمخانه به پزشک، پرستار و همچنین روانشناس مجهز است.

وی با بیان اینکه ایجاد سرپناه امن برای بانوان معتاد از مهمترین برنامه های کاهش آسیب های  اجتماعی در شهر تهران است گفت: با توجه به اینکه روزانه تعداد زیادی از معتادان و افراد بی سرپناه در حاشیه دره فرحزاد رفت و آمد می کنند این گرمخانه در این مکان احداث شد.

معاون شهردار تهران ادامه داد: شهرداری منطقه ۵ از سال ۹۲ گرمخانه ویژه مردان را در روددره فرحزاد راه اندازی کرده که در روزهای سرد سال به بیش از ۱۵۰ معتاد و کارتن خواب خدمات رفاهی و بهداشتی ارائه می دهد.

به گفته وی؛ استقبال از گرمخانه ها منوط به ایجاد حس اعتماد و امنیتی است که باید برای این قشر از جامعه فراهم شود.

گرمخانه یلدا چهارمین گرمخانه بانوان شهر تهران است که امشب با حضور محمد رضا جوادی یگانه معاون شهردار تهران؛ الهام فخاری عضو شورای شهر تهران و جمعی از نمایندگان مجلس در غرب پایتخت افتتاح شد.

ایرنا

پاسخ بدهید