ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

پیروزی اتلتیکو با حضور بانوی فوتسالیست ایرانی در اسپانیا

صیانت از حقوق زنان > بلاگ > پیروزی اتلتیکو با حضور بانوی فوتسالیست ایرانی در اسپانیا

تیم اتلتیکو تورکال اسپانیا که زهرا لطف‌آبادی بانوی لژیونر ایرانی را در درون دروازه خود دارد، در مرحله پلی‌آف لیگ دسته ۲ فوتسال بانوان موفق شد با سیوهای درخشان لطف‌آبادی در دومین دیدار برابر تیم آلماگرو به برتری ۳ بر ۲ برسد.

تیم اتلتیکو در صورت پیروزی در دیدار برابر تیم مادرید اسپانیا به لیگ دسته یک صعود می‌کند.

زهرا لطف آبادی درباره دیدار برابر آلماگرو، اظهار داشت: اسپانیا تنها دو سطح از لیگ را دارد و تیم اتلتیکو تورکال در لیگ دسته ۲ بازی می‌کند و لیگ دسته یک مانند لیگ برتر ایران محسوب می‌شود. اتلتیکو تیمی است که ۲۶ مسابقه دور گروهی مرحله نخست لیگ یک فوتسال اسپانیا را با موفقیت و صدرنشینی پشت سر گذاشت تا راهی دور پلی‌آف شود.

وی افزود: ما در مرحله پلی‌آف سه بازی داریم که دیدار اول را واگذار کردیم و اگر دیدار دوم را می‌باختیم، حذف می‌شدیم اما توانستیم آلماگرا را ببریم. هر چند من در نیمه دوم وارد زمین شدم. دیدار پایانی برابر تیم مادرید بسیار سخت است و برنده این بازی به عنوان سومین تیم به لیگ دسته یک صعود می‌کند.

در لیگ دسته ۲ اسپانیا چهار گروه وجود دارد که در هر گروه ۱۴ تیمی بازی می‌کنند و قهرمانان و تیم‌های دوم هر گروه بالا آمدند و در پلی‌آف بازی کردند.

زهرا لطف‌آبادی دروازه‌بان تیم ملی فوتسال زنان ایران بود که حتی عنوان بهترین سنگربان رقابت‌های چهار جانبه روسیه را در سال ۱۳۹۷ کسب کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

پاسخ بدهید