ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com
صیانت از حقوق زنان > بلاگ > هندبال جوانان آسیا؛ شکست هند برابر دختران ایرانی

هفدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر آسیا از ۹ تیر به میزبانی هنگ‌کنگ آغاز شده و تا ۱۸ تیر ادامه دارد.

صبح امروز (چهارشنبه) به وقت محلی و در آخرین مسابقه دور مقدماتی گروه B، تیم جوانان ایران برابر هند به میدان رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه ۳۹ بر ۳۱ هند را شکست دهد. با توجه به تساوی دیدار ازبکستان و هنگ‌کنگ، تیم ایران با ۴ امتیاز به‌عنوان تیم سوم به دور بعد صعود کرد تا منتظر نتیجه هنگ‌کنگ و قزاقستان در گروه A باشد.

نیمه نخست این بازی با برتری دختران با نتیجه ۱۳ بر ۱۴ به پایان رسید. تیم جوانان کشورمان در نیمه دوم عملکرد بهتری از خود نشان داد و توانست اختلاف امتیازی خوبی ایجاد کند طوری که در دقیقه ۱۱ نیمه دوم ۲۴بر ۱۹ از حریفش پیش افتاد و سپس این اختلاف به ۸ گل و نتیجه ۲۷ بر ۳۵ رسید.

تیم جوانان کشورمان در نهایت با تیجه ۳۹ بر ۳۱ این بازی را به پایان رساند تا با ۴ امتیاز در رده سوم جدول گروه B قرار گیرد تا در مرحله بعد به مصاف تیم چهارم گروه A برود.

الناز یارمحمدی دروازه‌بان تیم جوانان ایران در پایان به‌عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد.

پیش از این بازی دو تیم چین‌تایپه و ازبکستان با قضاوت کوبل داوری کشورمان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با تساوی ۳۷ به اتمام رسید تا چین‌تایپه ۵ امتیازی شود و به عنوان تیم دوم به همراه چین صدرنشین به نیمه نهایی صعود کند. ازبکستان نیز با این تساوی با ۳ امتیاز در رده چهارم ایستاد تا در مرحله بعد برای کسب سهمیه مسابقات جهانی با تیم سوم گروه A دیدار کند.

از دقایقی دیگر در آخرین مسابقات مرحله گروهی و از گروه A، کره‌جنوبی با کویت و قزاقستان با هنگ‌کنگ رو در رو می‌شود تا با رده‌بندی این گروه، چهره تیم چهارم این گروه برای مصاف با تیم جوانان ایران مشخص شود.

تیم‌ها فردا استراحت می‌کنند و مسابقات از روز جمعه، ۱۶ تیر با برگزاری ۵ دیدار از سر گرفته می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

پاسخ بدهید