ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

نمایشگاه عکس همکاری ایران و سازمان ملل در قزوین گشایش یافت

صیانت از حقوق زنان > بلاگ > نمایشگاه عکس همکاری ایران و سازمان ملل در قزوین گشایش یافت

نمایشگاه عکس همکاری های ایران و سازمان ملل متحد روز چهارشنبه با حضور جمعی از مسئولان در فرهنگ سرای بانو حضرت فاطمه زهرا(س) شهر قزوین گشایش یافت.

 در آیین افتتاح این نمایشگاه که به اهتمام سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین برگزار شده است ماریا دوتسنکو رییس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران،عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و برخی دیگر از مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی حضور داشت.
رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز قزوین در این مراسم گفت: نمایشگاه عکس همکاری های ایران و سازمان ملل برای به تصویر کشیدن همکاری‌های ۷۰ ساله سازمان ملل متحد و ایران در تمام استان های ایران برگزار می شود.
علی حیدر شاه حسینی افزود: این نمایشگاه با هدف اطلاع رسانی در مورد حضور و همکاری ایران به عنوان یک کشور دوستدار صلح در سازمان‌های بین‌المللی از زمان تاسیس جامعه ملل و سازمان ملل متحد به مدت پنج روز با همکاری سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین برپا شده است.
وی با اشاره به مجموعه عکس ها و اسناد این نمایشگاه، اضافه کرد: ۴۵ قطعه عکس از آرشیو مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد، سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، مرکز اسناد و تاریخ دیپلماسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران برای این نمایشگاه انتخاب شده اند.
شاه حسینی افزود: همچنین در این نمایشگاه عکس‌هایی از حضور شخصیت‌های برجسته ایرانی هنگام تاسیس این سازمان جهانی، سفر دبیران کل سازمان ملل متحد به ایران و گزیده‌ای از طرح‌های به اجرا در آمده این سازمان در ایران به نمایش گذاشته شده اند.

پاسخ بدهید