ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com
صیانت از حقوق زنان > بلاگ > میانگین سن ازدواج زنان و مردان در کرمانشاه چندسال است؟

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان میانگین سن ازدواج مردان کرمانشاهی را ۲۸٫۱ سال و در زنان ۲۴٫۳ سال عنوان کرد.

اعظم کریمی در گفت و گو با ایسنا، بابیان اینکه در شش ماهه امسال ۱۹ هزار و ۴۲۱ جوان کرمانشاهی برای اخذ وام ازدواج ثبت نام کرده‌اند، اظهارکرد: از این تعداد پنج هزار و ۱۷۲ نفر تاکنون وام خود را دریافت نکرده‌اند که چهار هزار و ۷۸۲ نفر آنها در مرحله تکمیل مدارک، تعیین شعبه و یا انتظار پذیرش در شعب هستند.

وی گفت: ۳۹۲ نفر هم تمامی اقدامات لازم را انجام داده‌اند و اکنون در انتظار اخذ وام ازدواج خود از بانک هستند.

وی اعلام کرد: همچنین ۱۴ هزار و ۲۴۹ جوان هم طی این مدت موفق شده‌اند وام ازدواج بگیرند که ۷۳ درصد از کل متقاضیان دریافت وام ازدواج در شش ماهه امسال را شامل می‌شود.

وی کل تسهیلات پرداخت شده به جوانان متقاضی وام ازدواج در کرمانشاه را طی این مدت ۴۲ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان اعلام کرد.

کریمی در ادامه میانگین سن ازدواج مردان در کرمانشاه را براساس ازدواج‌های ثبت شده سال گذشته ۲۸٫۱ سال و در زنان ۲۴٫۳ سال اعلام کرد.

وی عنوان کرد: سال گذشته ۱۶ هزار و ۴۳۵ فقره ازدواج و چهار هزار و ۴۶۷ فقره طلاق در استان کرمانشاه ثبت شد.

وی در ادامه به فعال بودن چهار مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: براساس هدفگذاری‌های انجام شده پیش بینی می‌شود در سالهای ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰ هرسال پنج مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در کرمانشاه راه‌اندازی شود و تا پایان سال ۱۴۰۰ تعداد این مراکز به ۲۵ مرکز برسد.

پاسخ بدهید