ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com
صیانت از حقوق زنان > بلاگ > مقاومت و صبر ویژگی الگوی زن مسلمان است

دبیر کمیته بانوان کنگره ملی نقش امام راحل در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی گفت: دنیای امروز در خلا و بحران الگو در حوزه زتان مواجه است و زن مسلمان ویژگی‌های بارز صبر و مقاومت را در الگوی رفتاری دارد.

«راضیه مجاوری» روز پنجشنبه به‌مناسبت هفته بسیج  و رونمایی از سردیس «حمیده دریابیگی» مادر شهید «علیرضا شاملو»افزود: هفتم اسفند ماه سال گذشته مصادف با ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و روز مادر رونمایی از نام میدان و سردیس موقت در جمع مسوولان استانی و خانواده آنان انجام شد.

وی توضیح داد: مادر شهید شاملو نماد هویت سلحشوری، شجاعت، دلیری مادران شهدا و بانوان مجاهد و مقاوم این سرزمین است و امید می‌رود نسل جوان از شیوه رفتاری وی درس بیاموزند.

دبیر کمیته بانوان کنگره ملی نقش امام راحل در دفاع مقدس و ۶هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی عنوان کرد:  به برکت انقلاب اسلامی  رشد و تربیت بانوان مجاهد مسلمان و کارآمدی آنان محقق شده و این بهترین الگو در حوزه مقاومت اسلامی بانوان است.

کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی یازدهم مهرماه جاری  با حضور سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خانواده شهدا و ایثارگران و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری در مصلی شهر اراک برگزار شد.

ایرنا

پاسخ بدهید