ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

فرماندار دلگان: رونق تولید و ارتقا شاخص‌های توسعه با مشارکت بانوان میسر است

صیانت از حقوق زنان > بلاگ > فرماندار دلگان: رونق تولید و ارتقا شاخص‌های توسعه با مشارکت بانوان میسر است

 فرماندار شهرستان دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: تحقق شعار رونق تولید و ارتقا شاخص‌های توسعه با مشارکت بانوان به عنوان نیمی از جمعیت کشور، استان و منطقه میسر است.

مجتبی شجاعی روز پنجشنبه در نشست بانوان دلگان بیان کرد: در گام دوم انقلاب اقشار مختلف جامعه باید برای ارتقا شاخص‌های خدماتی و توسعه ای و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و صیانت از ارزشهای دفاع مقدس تلاش کنند که در این راستا نقش بانوان نیز ارزنده و مهم است.
وی افزود: در نظام اسلامی ایران فرصت های ارزشمندی برای حضور بانوان در عرصه های مختلف و به نمایش گذاشتن توانمندی ها و ظرفیت های این قشر فراهم است و دولت تدبیر و امید به این قشر نگاه ویژه ای دارد و همچنان بانوان از توجهات ویژه دولت برخوردارند.
فرماندار دلگان ادامه داد: در این شهرستان به فضل پروردگار بانوان توانسته اند در صحنه های خدمت رسانی به مردم موفق ظاهر شوند و قطعا در حد توان خودمان در دولت از بانوان حمایت می کنیم.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه اولویت مهم دولت تلاش برای رفع محرومیت ها و گام برداشتن در مسیر محرومیت زدائی است، از ظرفیت های دولت و خیران و سوق دادن نهادهای حمایتی به سمت اشتغالزائی برای بانوان و رونق دادن به تولید بهره ببریم و در سالهای اخیر اقدامات شایسته ای در حوزه بانوان صورت گرفته، اما کافی نیست و باید شاخص های خدمت رسانی به این قشر ارتقا یابد.
شجاعی گفت: بانوان شهرستان باید با وحدت و همگرائی و ارائه راهکارها و مشاوره های تاثیرگذار مسئولان را در امر خدمت رسانی کمک کنند.
مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری و شماری از بانوان دلگان نیز به بیان دیدگاههای خود در حوزه های مختلف پرداختند.
نشست بانوان شهرستان دلگان با موضوع “وحدت، راهکارهای تحقق توسعه و رونق تولید در گام دوم انقلاب” برگزار و در این نشست فرماندار دلگان به همراه بخشداران، شوراها و شهرداران گلمورتی و چگردک به سئوالات بانوان پاسخ دادند.

پاسخ بدهید