ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

سامان اقتصادی خانواده‌ها با طرح توانمندسازی اقتصادی بانوان محقق می‌شود

صیانت از حقوق زنان > بلاگ > سامان اقتصادی خانواده‌ها با طرح توانمندسازی اقتصادی بانوان محقق می‌شود

دبیر ستاد ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی کشور گفت: با توجه به مشکلات کنونی اقتصاد، غیرقابل استناد بودن آمارها در کشور یک معضل است و این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، مهناز امامدادی، در جلسه ویژه طرح توانمندسازی اقتصادی بانوان در اصفهان، اظهار کرد: با توجه به مشکلات کنونی در اقتصاد، غیر قابل استناد بودن آمارها در کشور یک معضل است.

وی ادامه داد: شرایط ویژگی هایی که برای جامعه هدف طرح توانمندسازی اقتصادی بانوان تعریف شده، براساس نقطه‌نظرات دفتر امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری است و دفتر امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری یکی از منابع موفقیت طرح توانمندسازی اقتصادی بانوان است.

دبیر ستاد ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی کشور، تصریح کرد: همکاران باید به دنبال منابع دیگر باشند تا موفقیت، بیش‌ازپیش حاصل شود، برای مثال با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌توان از سازمان‌های مردم‌نهاد در این خصوص استفاده کرد.

امامدادی با تأکید بااینکه در طرح توانمندسازی اقتصادی بانوان، بازاریابی بسیار حائز اهمیت است، گفت: با اجرای این طرح خواهان این هستیم تا مردم به سامان اقتصادی دست پیدا کنند و حق قانونی افراد در زمان اجراشدن این طرح باید پرداخت شود.

همچنین در ادامه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، اظهار کرد: طرح توانمندسازی اقتصادی بانوان ازجمله طرح‌هایی است که هدف از ایجاد آن پرداخت و یا توزیع پول نبوده و باید گفت این طرح یک سیاست‌گذاری است.

محسن نیرومند، خاطرنشان کرد: باید این دیدگاه که مردم با گرفتن وام به عرصه تولید و اشتغال‌زایی  قدم می‌گذارند را تغییر دهیم و در چند ماه اخیر باوجود اتفاقاتی که رخ‌داده، می‌توانیم انرژی بیشتری را صرف حوزه اشتغال و اشتغال‌زایی کنیم.

پاسخ بدهید