ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

«دومین دوره جشنواره البرز بانو» با هدف شناسایی بانوان موفق آغاز به کار کرد

صیانت از حقوق زنان > بلاگ > «دومین دوره جشنواره البرز بانو» با هدف شناسایی بانوان موفق آغاز به کار کرد

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: باید با نگاهی دوباره به زنان موفق و شاخصی که در استان حضور دارند الگوهای فاخر را شناسایی کنیم و برای زنان توانمند این استان هویت‌سازی کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مریم اسماعیلی فرد مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز صبح چهارشنبه در آئین رونمایی از پوستر «دومین دوره جشنواره البرز بانو» اظهار داشت: جامعه نیازمند الگوسازی در حوزه های مختلف است و قطعا معرفی الگوهای خوب می‌تواند ذائقه فرهنگی مردم را به جهت درستی پیش ببرد.

اسماعیلی فرد با توضیح اینکه این جشنواره  با هدف معرفی زنان شاخص و توانمند البرز برگزار می شود گفت: باید با نگاهی دوباره به زنان موفق و شاخصی که در استان حضور دارند الگوهای فاخر را شناسایی کنیم و برای زنان توانمند این استان هویت‌سازی کنیم.

وی ضمن بیان این مطلب که امیدواریم این جشنواره نشان دهد که چه تعداد زیادی زنان موفق در البرز داریم گفت: افراد شاخص در بخش‌های اقتصادی، ایثار، فداکاری، مسئولیت اجتماعی،  مادران و همسران موفق، افتخار آفرینان عرصه علم و دانش، ورزش، هنر و…  محورهای اصلی این جشنواره را تشکیل می‌دهند.

وی گفت: علاقمندان می توانند در محورهای اعلام شده جشنواره فیلم کوتاه بسازند و زنان الگویی را که قابلیت معرفی در قالب رسانه را دارد به مردم بشناسانند.

مدیر‌کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز، افزود: جوایز بسیار ارزشمندی در دومین دوره جشنواره فیلم البرز در نظرگرفته شده و از منتخبان تجلیل می ‌شود.

گفتنی است علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار به آثار به آدرس www.alborzbanou.com  مراجعه کنند.

پاسخ بدهید