ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

حضور تیم دراگون‌بوت بانوان لاهیجان در مسابقات قهرمانی جهان

صیانت از حقوق زنان > بلاگ > حضور تیم دراگون‌بوت بانوان لاهیجان در مسابقات قهرمانی جهان

 تیم دراگون بوت بانوان لاهیجان گیلان به عنوان نماینده ایران در رقابت های قهرمانی جهان در تایلند حضور یافت.

مسئول روابط عمومی تیم دراگون بوت بانوان لاهیجان روز یکشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم دراگون بوت بانوان لاهیجان به عنوان نماینده ایران در رقابت های جهانی در تایلند حضور یافته تا به مصاف رقبای خود در مواد گوناگون برود.

فاطیما میرزایی افزود: سپیده رمضانپور، شقایق نعیمی ، زینب اسمعیلی ، الهه قربانزاده ، زهرا ملاکاظمی ، معصومه اکبری ، زهرا قسمتی ، سده امین ، زینب سامانی ،  نیلوفر غلامدوست ، یلدا پورعلی ، یاسمن پورعلی و متینه اسدی اعضای این تیم را در رقابت های دراگون بوت قهرمانی جهان تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: تیم دراگون بوت لاهیجان باید در جریان رقابت های قهرمانی جهان در تایلند با برترین تیم های جهان در مسافت ها و مواد مختلف به رقابت بپردازد که امیدواریم این تیم در نهایت با درخشش خود مقام های شایسته ای کسب کند.

وی بیان کرد: همچنین سحر رمضانپور به عنوان مربی این تیم را در رقابت های دراگون بوت قهرمانی جهان هدایت می کند و مریم عرب نژاد نیز عنوان سرپرستی این تیم را بر عهده دارد.

در رقابت های دراگون بوت قهرمانی جهان ، زبده ترین تیم های این رشته زیبا از کشورهای مختلف در دو بخش مردان و بانوان حضور دارند که در مسافت های مختلف در کشور تایلند با هم به رقابت می پردازند.

پاسخ بدهید