ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com
صیانت از حقوق زنان > بلاگ > جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت برگزار می‌شود

دکتر زهره الهیان در حاشیه جلسات هماهنگی دبیرخانه جشنواره حریم رسالت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت بستری است برای معرفی جایگاه واقعی زنان در جمهوری اسلامی ایران است.

عضو فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی گفت: جشنواره حریم رسالت با روایت فعالیت‌ها و توانمندی‌های زنان موجب معرفی جایگاه حقیقی زنان در نظام شده و با فعالیت رسانه‌ای افکارعمومی داخل و خارج متوجه ظرفیت و جایگاه والای زن در تراز  انقلاب می‌شوند.

وی با ابراز خرسندی از این اقدام نو در حوزه زن و رسانه در راستای روایت دستاوردهای نظام در حوزه زنان تصریح کرد: دشمنان در تلاشند تا وجهه جمهوری اسلامی ایران را ناقض حقوق زن معرفی کرده و این روایت را منعکس کنند که زن در جمهوری اسلامی جایگاهی نداشته و از حقوق طبیعی و اجتماعی محروم است.

عضو فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زن در جمهوری اسلامی مدل جدیدی به غیر از زن شرقی و زن غربی معرفی کرده است، گفت: روایت زن در تراز انقلاب در بستر جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت فرصت مناسبی برای  معرفی الگوی سوم زن مسلمان و جایگاه زن از نگاه جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه روایت موفقیت زنان در جشنواره بانوان حریم رسالت توسط بانوان صورت می‌گیرد، افزود: دومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت به میزبانی گیلان برگزار و نفرات برگزیده در این رویداد بزرگ رسانه‌ای معرفی خواهند شد.

دومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت به میزبانی گیلان آبان ماه امسال برگزار و دبیرخانه دائمی این جشنواره به استان گیلان اعطا شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

پاسخ بدهید