ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com
صیانت از حقوق زنان > بلاگ > ترسیم دستاوردهای زنان شاخص البرز

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: دستاوردهای زنان شاخص این استان در حوزه های مختلف به عنوان الگو به تصویر کشیده می شود.

مریم اسماعیلی فرد روز چهارشنبه در آئین رونمایی از پوستر “البرز بانو ”  افزود: براین اساس دومین دوره جشنواره فیلم البرز بانو با هدف معرفی زنان شاخص و توانمند استان البرز آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: این جشنواره  با هدف معرفی زنان شاخص و توانمند استان البرز برگزار می شود تا با نگاهی دوباره به زنان موفق و شاخصی که اطراف خود می بینیم بتوانیم این افراد را شناسایی و به عنوان الگو از دستاوردهای آنان استفاده کنیم.

اسماعیلی فرد گفت: فعالان عرصه تولید ملی( زنان فعالی که در حوزه اقتصادی فعالیت می کنند)، ایثار، فداکاری، مسئولیت اجتماعی،  مادران  موفق و همسران موفق،  افتخارآفرینان عرصه علم و دانش، ورزش، هنر ، بانوانی که در عرصه های مختلف در استان مدال آورده و افتخار آفرین بودند، “دولت زنان” ؛ بانوان کارمند در حوزه های مختلف دولتی، و کارآمد موارد  محورهای اصلی این جشنواره هستند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز، افزود: جوایز بسیار ارزشمندی در دومین دوره جشنواره فیلم البرز درنظرگرفته شده و از منتخبان تجلیل می  شود.

وی گفت: اثر اول حرفه ای هر بخش چهار میلیون تومان، اثر اول آماتور هر بخش ۲ میلیون تومان و اهدای تندیس و دپیلم افتخار در بخش های کارگردانی، فیلمبرداری، فیلم نامه و تدوین اهدا می شود.

اسماعیلی فرد در پایان گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را برای دومین دوره جشنواره فیلم البرز از ۲۰ آذر تا  ۲۰ بهمن ماه  از طریق سایت www.alborzbanou.com یا شماره تلفن

۳۴۴۹۶۷۸۲  ارسال کنند.

۴۸.۵ درصد از جمعیت سه میلیون نفری استان البرز را زنان تشکیل می دهند.

ایرنا

پاسخ بدهید