ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com
صیانت از حقوق زنان > بلاگ > بیانیه محکومیت حملات تروریستی گلزار شهدای کرمان

بِسمِ رَبِّ الشُّهَداءِ وَ الصِّدیقین

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

بیانیه محکومیت حملات تروریستی گلزار شهدای کرمان

اقدام ناجوانمردانه تروریست‌های کوردل وابسته به استکبار و صهیونیسم جهانی، در گلزار شهدای کرمان همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، هزاران زائر آرامگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی قهرمان ملی و بین‌المللی مبارزه با تروریسم را مورد هدف حمله تروریستی قرار داده و منجر به شهادت و مجروح شدن صدها مرد، زن و کودک بی‌گناه گردید. این اولین باری نیست که جمهوری اسلامی ایران در طول چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، آماج حملات تروریستی هدفمند از سوی دشمنان این مرز و بوم با سرکردگی گروهک‌های تروریستی مختلف و پشتیبانی حامیان آن قرار می‌گیرد؛ گواه آن ۱۷ هزار شهید ترور از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون است.

این اقدام جنایتکارانه و تروریستی که به دستور استکبار و صهیونیسم جهانی اتفاق افتاد، مشی و سیاست ضدبشری همیشگی، عاملان و طراحان این ترور را بر جهانیان آشکار ساخت، همانطور که این روزها با اقدامات رژیم صهیونیستی و پیشتیبانی آمریکایی‌ها ابتدایی‌ترین حقوق اولیه مردم مظلوم غزه نقض می‌شود و هزاران زن و کودک بی‌گناه و بی‌دفاع به شهادت می‌رسند. امروز نیز همان حامیان همیشگی تروریست‌ها به هدف قراردادن غیرنظامیان و متکی شدن به اقدامات تروریستی و به مخاطره انداختن جان و امنیت زائران مزار سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اقدام نموده و مغایر با تعهد احترام و تضمین حقوق بنیادین بشر از جمله حق حیات، حق امنیت و نیز قواعد بنیادین بشردوستانه عمل می‌کنند.

مؤسسه صیانت از حقوق زنان به عنوان یک مؤسسه غیردولتی و مردم نهاد فعال در حوزه زنان و حقوق بشر، ضمن محکومیت این جنایت تروریستی که کلیه اصول انسانی و قواعد حقوق بشری را زیر پا نهاده، خواستار مجازات عاملان و مرتکبان این جنایت وحشیانه و غیرانسانی و دادخواهی حقوق قربانیان و خانواده آن‌‌ها در عرصه بین‌المللی است. شهادت این هموطنان عزیز را به پیشگاه حضرت ولی عصر ( عج)، ولی امر مسلمین، ملت شهیدپرور ایران، به ویژه مردم شریف کرمان و خانواده‌های شهدای این حادثه تسلیت عرض نموده، مراتب همدردی خود را با خانواده قربانیان این حادثه تروریستی اعلام کرده و برای مجروحان آرزوی شفای عاجل و برای خانواده های معظم شهدا از خداوند متعال صبر مسألت می‌نماییم.

پاسخ بدهید