ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

بسکتبال بانوان شهرداری گرگان در دومین فینال لیگ برتر مغلوب نماینده کردستان شد

صیانت از حقوق زنان > بلاگ > بسکتبال بانوان شهرداری گرگان در دومین فینال لیگ برتر مغلوب نماینده کردستان شد

تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان در دومین مسابقه فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور همانند بازی اول نتیجه را به تیم تیروژ حیات کردستان واگذار کرد.

در این مسابقه که عصر امروز جمعه در گرگان با حضور ۵۰۰ تماشاگر به قضاوت سمانه دهقانی به عنوان سرداور به همراه بنفشه بجنوردی و عباس‌نژاد به عنوان داور اول و دوم با نظارت اعظم خلیل‌پور برگزار شد، تیم بانوان بسکتبال شهرداری گرگان در حالی که در پایان وقت قانونی (پایان چهار کوارتر) به نتیجه تساوی ۷۱ به‌ ۷۱ دست‌ یافته بود، با نتیجه ۷۵ به ۸۱ در پایان اولین وقت اضافی پنج دقیقه‌ای مغلوب میهمان شد.

بانوان بسکتبالیست شهرداری گرگان در کوارتر دوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۲۴ بر ۱۴ و ۱۳ بر ۱۲ تیروژ حیات را شکست دادند، اما در کوارترهای اول، سوم و وقت اضافی با نتایج ۱۵ به‌۲۳، ۱۹ بر ۲۲ و ۴ بر ۱۰ نتیجه را واگذار کردند.

شاگردان نیکا بیک‌لیک‌لی سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان در ابتدای مسابقه با ترکیب اولیه ایمانی تیلفورد، ناهیده اسدی، کیمیا یزدان‌تهرانی، تئودورا ساریک و تیناادنا عیسائیان وارد زمین شدند.

ترمه ضرغامیان سرمربی تیم بسکتبال تیروژ حیات کردستان هم یاران خود را در ابتدا با ترکیب پریسا کرمی، آیدا گل‌محمدی، زینب غفاری، ایجوما و تیلر دیر به میدان فرستاد.

مسابقه اول این ۲ تیم روز سه‌شنبه گذشته با نتیجه ۶۰ بر ۴۴ به سود تیروژ حیات کردستان به پایان رسیده بود.

فینال رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور به صورت سه از پنج برگزار می‌شود و تیمی که زودتر به سه پیروزی دست یابد، قهرمان خواهد شد.

با توجه به اعلام سازمان لیگ برتر بسکتبال ایران، سومین مسابقه ۲ تیم روز سه‌شنبه آتی (۲۳ اسفند ماه) و در صورت نیاز به مسابقه چهارم و پنجم، همه در تهران برگزار خواهد شد.

در صورت پیروزی تیم کردستان، این تیم قهرمان خواهد شد و در صورت پیروزی تیم شهرداری گرگان، کار به مسابقه چهارم خواهد کشید.

در مسابقه چهارم در صورت پیروزی تیم گرگان، کار به بازی پنجم کشیده خواهد شد و در صورت پیروزی تیروژ حیات، نماینده کردستان به عنوان قهرمانی دست خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

پاسخ بدهید