ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

برپایی نمایشگاه دست سازه های بانوان گیلانی در رشت

صیانت از حقوق زنان > بلاگ > برپایی نمایشگاه دست سازه های بانوان گیلانی در رشت

نمایشگاه دست‌سازه‌های بانوان گیلانی صبح امروز در محل برپایی نمایشگاه‌های اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در رشت افتتاح شد.

نمایشگاه توانمندی های بانوان گیلانی با هدف به نمایش گذاشتن دست‌سازه‌های بانوان گیلانی، معرفی زنان شاخص و کارآفرین، بسترسازی برای عرضه و فروش دست‌سازه‌های خانگی و کارگاهی و در راستای رونق‌بخشی هرچه بیشتر به تولید ملی، فعالیت خود را آغاز ‌کرد.

زهرا یعقوب نژاد در آیین افتتاح این نمایشگاه یک روزه، از اهمیت فرصت‌سازی برای بانوان گفت و ادامه داد: هم‌افزایی و مشارکت دستگاه‌های فعال در این حوزه بستری مناسب برای ظهور و بروز توانمندی‌های زنان ایران اسلامی است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان، کارآفرینی و ایجاد اشتغال برای بانوان، به ویژه بانوان سرپرست خانواده را زمینه‌ساز پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و گفت: این امر در تامین خواسته‌های آینده‌سازان و پرورش کودکان و نوجوان توانمند دارای اهمیت است.

اسفندیارضیایی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان نیز، با ابراز خرسندی از میزبانی و مشارکت این مجموعه فرهنگی در برپایی نمایشگاه عرضه توانمندی‌های بانوان، عنوان کرد: حرکت در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری و برنامه‌ریزی برای رونق تولید از اولویت‌های کانون پرورش فکری است و بر همین اساس نیز شاهد فعالیت‌های هدفمند در سطح ستاد و مراکز فرهنگی و هنری کانون در این زمینه هستیم.

وی برپایی نمایشگاه دست‌سازه‌های مربیان و اعضای مراکز فرهنگی و هنری و اختصاص بخشی از درآمد حاصله به خانواده‌های کودکان و نوجوانان کم برخوردار را ارزشمند دانست و خاطرنشان ‌کرد: همراهی و همگامی تمامی دستگاه‌ها و گروه‌های مردم‌نهاد برای حرکت مداوم و مستمر در این مسیر ضرورت دارد.

غرفه «عرضه کتاب و محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» و غرفه‌های «اتحادیه صنایع دستی»، «موسسه خیریه لبخند جاویدان خزر»، «سازمان زندان‌ها» و «آموزشگاه صنایع دستی نقش صبا» از جمله غرفه های حاضر در این نمایشگاه هستند.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه توان‌مندی‌های بانوان گیلانی در محل نمایشگاه‌های اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان واقع در رشت، میدان ‌انتظام، کوچه نظام پزشکی تا پایان امروز پذیرای بازدیدکنندگان خواهد ‌بود.

پاسخ بدهید