ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

بازارچه محصولات زنان کارآفرین در بندرعباس ایجاد می‌شود

صیانت از حقوق زنان > بلاگ > بازارچه محصولات زنان کارآفرین در بندرعباس ایجاد می‌شود

فرماندار شهرستان بندرعباس از ایجاد بازارچه برای عرضه محصولات ساخته شده توسط بانوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، عزیزالله کناری‌زاده در اولین همایش بانوان کارآفرین بندرعباس اظهارداشت: کارآفرین فردی است که دارای فکر و ایده‌ای جدید است و در تلاش است بتواند در فرآیند کسب و کار از طرق مختلف همراه با به کارگیری سرمایه لازم و پذیرش مخاطرات کالا و خدمات نو ایجاد کند.

وی افزود: شما کارآفرینان با فکرتان زحمت می‌کشید و علیرغم اینکه می‌دانید مخاطراتی در این بازار وجود دارد تلاش می‌کنید بازارهای جدید و اشتغال‌های جدید ایجاد کنید.

فرماندار بندرعباس بیان کرد: شما با فکر خود سرمایه‌ها را به حرکت در می‌آورید و ایجاد سرمایه هم می‌کنید؛ وقتی فکر نو باشد، قطعا سرمایه هم ایجاد می‌شود.

کناری زاده ابراز داشت: ما آمادگی کامل داریم که تمام موارد کارآفرینان را با جدیت دنبال کنیم تا بتوانیم جامعه‌ای سرزنده و شاداب برای رشد و توسعه داشته باشیم.

فرماندار بندرعباس تاکید کرد: بانک اطلاعاتی بانوان کارآفرین بندرعباس باید تشکیل داده شود تا ارتباط تنگاتنگ با آنها داشته باشیم.

وی عنوان کرد: ۱۱۲ واحد در زمینه صنایع دستی، ۲۴ صندوق خرد زنان در حوزه‌های اشتغال زنان روستایی و ۱۴ واحد در حوزه گردشگری در شهرستان بندرعباس در حال فعالیت هستند.

کناری زاده اظهارداشت: بحث بیمه کارآفرینان و تسهیل روند دریافت تسهیلات بانکی برای بانوان کارآفرین هم در حال پیگیری هستیم و تلاش می‌کنیم به زودی به نتیجه برسد.

وی خاطرنشان کرد: داشتن محلی برای عرضه محصولات یک ضرورت است و به کمک شهرداری بندرعباس و مسکن و شهرسازی در تلاش هستیم که یک بازارچه برای عرضه محصولات ساخت شده توسط بانوان ایجاد کنیم.

پاسخ بدهید