ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

اعضای تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان معرفی شدند

صیانت از حقوق زنان > بلاگ > اعضای تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان معرفی شدند

در پایان مسابقات انتخابی، اعضای تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، ۲۴ بازیکن برتر ایران طی ۶ روز جدال سخت، نفسگیر و پراسترس در مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان به میدان رفتند تا چهره چهار بازیکن برتر برای حضور در رقابت های تیمی قهرمانی جهان مشخص شود. مهشید اشتری، شیما صفایی، ندا شهسواری و پریناز حاجیلو  بازیکنانی هستند که روزهای ۳ الی ۱۰ فروردین سال آینده در بوسان کره جنوبی به میدان می روند.

شاید انتخاب شهسواری، اشتری و صفایی تا حدودی قابل پیش بینی بود اما بازیکن حاجیلو پس از چند ماه مصدومیت و با موفقیت در مسابقات انتخابی نشان داد ضمن به ثمر نشستن تلاش های زیاد این بازیکن در بازگشت به صحنه، از نظر فنی نیز بازیهای خوبی را به نمایش گذاشت تا کم کم در فرآیند انتخابی خود را بالا بکشد و عضو تیم ملی بزرگسالان شود.
پیکارهای نزدیک و دیدنی بازیکنان در این دوره از مسابقات نشان دهنده تلاش آنها برای رسیدن به پیراهن مقدس تیم ملی بود. اما نه برای انتخاب شده ها پایان کار است نه برای کسانی که انتخاب نشده اند. این پروسه برد و باخت ها همچنان در آینده نیز ادامه خواهد داشت ولی افرادی همیشه برنده هستند که همه پروتکل های یک بازیکن حرفه ای را رعایت کنند.

در این دوره از رقابت ها بجز اشتری، صفایی و حاجیلو که چهره های جوان تیم ملی و با سن زیر ۲۰ سال هستند یک چهره دیگر هم استحقاق انتخاب شدن را داشت و او کسی نیست جز کیمیا رستمی بازیکن ۱۷ ساله کشورمان است که در مجموعه مسابقات رتبه پنجم را بدست آورد و تا یک قدمی عضویت در تیم ملی گام برداشت، اما این پایان راه این بازیکنان نیست و در آینده می توانند با قدرت فنی، روحی و رفع نواقص بازی خود یکی از شانس های اصلی و تاثیرگذار در تیم ملی باشند.

پاسخ بدهید