ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

اعزام تیم بانوان کیک بوکسینگ گیلان به انتخابی قهرمانی جهان

صیانت از حقوق زنان > بلاگ > اعزام تیم بانوان کیک بوکسینگ گیلان به انتخابی قهرمانی جهان

 تیم کیک بوکسینگ بانوان گیلان به مسابقات قهرمانی این رشته WKA و انتخابی تیم ملی در اصفهان اعزام شد.

نایب رئیس هیات ورزش های رزمی استان گیلان روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: بر این اساس، تیم کیک بوکسینگ بانوان گیلان با ۱۵ ورزشکار عازم این رقابت ها شد که از این تعداد ، ۱۲ ورزشکار از شهرستان رودبار و سه ورزشکار نیز از شهرستان رشت هستند.

مونا شفیع نژاد افزود: رقابت های  کیک بوکسینگ قهرمانی بانوان کشور از روز پنجشنبه هفته جاری هفتم شهریورماه  با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته رزمی به مدت دو روز در گلپایگان اصفهان برگزار می شود.

وی ادامه داد: این دوره از رقابتها اهمیت ویژه ای دارد چون علاوه بر اینکه مسابقات قهرمانی کشور محسوب می شود، در پایان این رقابت ها نیز، نفرات برتر انتخاب و به عنوان تیم ملی بانوان کیک بوکسینگ در رقابت های قهرمانی جهان حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد: بر این اساس ، تیم گیلان نیز با ۱۵ ورزشکار عزم این رقابت ها شده و امیدواریم که ورزشکاران گیلانی در نهایت بتوانند با ارایه مبارزات زیبا، مقام های شایسته ای را نیز کسب و به عضویت تیم ملی درآیند.

وی بیان کرد: همچنین مریم دهقان به عنوان مربی، تیم کیک بوکسینگ بانوان گیلان را هدایت می کند و فاطمه رضازاده نیز به عنوان سرپرست این تیم را در رقابت های قهرمانی کشور همراهی خواهد کرد.

نایب رئیس هیات ورزش های رزمی گیلان خاطرنشان کرد: رقابت های کیک بوکسینگ WKA قهرمانی بانوان کشور و انتخابی رقابت های جهانی ، در رده های سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان در گلپایگان اصفهان برگزار می شود .

پاسخ بدهید