ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

آغاز پویش اجتماعی آموزش زنان و کودکان برای ترویج فرهنگ مصرف آب

صیانت از حقوق زنان > بلاگ > آغاز پویش اجتماعی آموزش زنان و کودکان برای ترویج فرهنگ مصرف آب

وزارت نیرو و سازمان بسیج جامعه زنان کشور برای اجرای پویش اجتماعی آموزش زنان و کودکان در زمینه ترویج فرهنگ صحیح مصرف آب و برق، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به‌گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، این تفاهم‌نامه همکاری با هماهنگی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به‌ منظور مشارکت و بهره­‌گیری از توان و ظرفیت تاثیرگذار اقشار مختلف بانوان کشور با هدف آموزش و ارتقای سطح نگرش و آگاهی آنان در حوزه آب و برق و کسب مهارت‌های رفتاری در حوزه مصرف بهینه از سوی بنفشه زهرایی مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و ارتقای بهره ­وری آب و آبفا و عبدالصاحب ارجمند مدیرکل دفتر راهبری و نظارت بر انتقال و توزیع برق به نمایندگی از وزارت نیرو و مینو اصلانی رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور در ساختمان وزارت نیرو به امضا رسید.

بر اساس این گزارش، اصلاح الگوی مصرف آب و برق در خانواده‌ها، ارتقای آگاهی زنان جامعه نسبت به وضعیت منابع آب و برق کشور و ایجاد فرهنگ سازگاری با کم‌آبی در بین زنان کشور از جمله اهداف سه ساله این تفاهم‌نامه عنوان شده است.

هم‌افزایی ظرفیت‌های آموزشی ترویجی و تبلیغی، مشارکت در تهیه محتوای اصلاح الگوی مصرف، مشارکت در اجرای طرح‌های ترویج اصلاح الگوی مصرف، مشارکت در اجرای برنامه‌ها و پویش‌های حمایت از مصرف بهینه آب و برق در فضای مجازی و هم‌افزایی ظرفیت‌ها در حمایت از سمن‌های حامی مصرف بهینه آب و برق از جمله محورهای همکاری مشترک این تفاهم‌نامه است.

بر اساس این گزارش، با هماهنگی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور همزمان با امضای این تفاهم‌نامه، نخستین تفاهم‌نامه استانی نیز میان سپاه حضرت جوادالائمه(ع) در امور اقشار بسیج و شرکت آبفای خراسان شمالی با حضور جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه و مدیرعامل آبفای استان به امضا رسید.

پاسخ بدهید