ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

تجربه های بانوان کارآفرین مؤثر برای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار

صیانت از حقوق زنان > بلاگ > تجربه های بانوان کارآفرین مؤثر برای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار

تجربه های بانوان کارآفرین مؤثر برای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار

سرپرست فرمانداری بهارستان تأکید کرد استفاده از تجربیات بانوان کارآفرین برای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار بسیار مؤثر است.

سرپرست فرمانداری بهارستان هادی تمهیدی یکشنبه در نشست با مسئولان امور بانوان ادارات و جمعی از بانوان کار آفرین، حافظین قرآن و نخبه شهرستان  که در فرمانداری برگزار شد، با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: یکی از راه های حمایت از جامعه زنان ، استفاده از تجربیات بانوان کار آفرین در راستای توانمند سازی زنان سرپرست خانوار است.

وی  با بیان اینکه  شناسایی آسیب ها در حوزه بانوان و خانواده لازمه برنامه ریزی برای مدیریت و مهار آسیب می باشد  خاطر نشان کرد: دانشگاه ها، آموزش و پرورش ،نیروی انتظامی حوزه های علمیه و …  باید ضمن برآورد و احصاء آسیبهای حوزه زنان راههای کنترل و مهار آنرا پیشنهاد داده و پیگیری کنند. 

تمهیدی با توجه به شأن و منزلت  رفیع زن در تعالیم اسلام در خانواده و جامعه  تصریح کرد: زنان  ایرانی با عزم و اراده قابل تحسین، در کنار وظایف مادری و اداره خانواده دوشادوش مردان در حال فعالیت و تلاش هستند .

وی گفت: همچنین از کادر درمان و به ویژه پرستاران به عنوان سربازان  خط مقدم که  از روز های آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون با از خود گذشتگی و ایثاردر راه خدمت به هموطنان خود و درمان بیماران کرونایی  زحمات زیادی کشیده اند، قدردانی می کنم و امیدوارم مردم  با رعایت دستورالعملهای بهداشتی و پرهیز از برگزاری دورهمی بویژه  در شب یلدا زحمات  این قشر  را هدر ندهند.

شهرستان بهارستان دارای دو بخش‌ گلستان و بوستان است که از شهرستان رباط کریم منفک شده است.

پاسخ بدهید