ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

خدمت رسانی خواهران بسیجی به بیماران کرونایی/طبخ غذا برای فرزندان بیماران

صیانت از حقوق زنان > بلاگ > خدمت رسانی خواهران بسیجی به بیماران کرونایی/طبخ غذا برای فرزندان بیماران

خدمت رسانی خواهران بسیجی به بیماران کرونایی/طبخ غذا برای فرزندان بیماران

مسؤول بسیج جامعه زنان استان قم به تشریح اقدامات انجام شده از سوی خواهران بسیج استان قم با عنوان رهروان ولایت و مدافعان سلامت در ایام شیوع کرونا پرداخت.

مرضیه ابراهیم‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به عملکرد رهروان ولایت و مدافعان سلامت از سوی خواهران بسیج استان قم اظهار کرد: آبمیوه طبیعی در بیمارستان‌های استان توزیع شد و خواهران در بیمارستان‌ها حضور پیدا کردند و همچنین به طبخ غذا برای فرزندان خانواده‌هایی که مادر مبتلا به کرونا شده بود، پرداختند.

وی با اشاره به دیگر امور در دستور کار خواهران بسیج گفت: در این ایام قربانی و ذبح گوسفند هم به نیابت مردم ایران و توزیع در بین افراد بی‌بضاعت صورت گرفت.

مسؤول بسیج جامعه زنان استان قم برگزاری جشن‌های مجازی در کانال‌ها و گروه‌ها، ترویج هر خانه یک مسجد به مناسبت اعتکاف، حضور خواهران بسیج طلاب در غسالخانه برای تغسیل، فعالیت خواهران در بیمارستان‌ها،  ایجاد کانال واکسن کرونا با هدف پاسخ به شبهات، تأثیر دعا بر رفع گرفتاری‌ها و تبیین مطالب بهداشتی و همچنین ایجاد کانال‌هایی برای امیدواری در جامعه و خانواده‌ها را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.

وی عنوان کرد: خرید لباس ویژه کودکان محروم، تهیه و تولید ماسک و لباس برای بیمارستان‌ها، تهیه بسته بهداشتی در چند مرحله و توزیع مواد غذایی برای خانواده‌های زنان سرپرست که از کار بیکار شده‌اند، نیز در دستور کار است.

پاسخ بدهید